Cieszy nas, kiedy bank wykazuje wolę współpracy. Wtedy prowadzone przez nas negocjacje, doprowadzają do konsensusu, który jest satysfakcjonujący dla obu stron. Bank bez problemów odzyska swoje pieniądze, a nasi Klienci bez strachu przed sądem, czy komornikiem, mogą spłacać mniejsze raty kredytów. Profesjonalizm i wiedza naszych specjalistów zakończyły rozmowy sukcesem! Prezentujemy kolejne porozumienie z PKO BP!
Wierzyciel: PKO Bank Polski S.A.
Wysokość długu: ok. 80.000,00 zł
Zadanie: Negocjacje
Uzyskany efekt: Ugoda z wierzycielem
Wypowiedziany kredyt bankowy
Kilka lat temu małżeństwo zdecydowało się na zakup niewielkiej nieruchomości. Jak wszyscy wiemy, jest to inwestycja, która pochłania bardzo dużo pieniędzy. Ponieważ zasoby finansowe, które były w ich posiadaniu nie pozwalały na realizację marzenia, zdecydowali się na dwa kredyty w PKO BP. „Panie mecenasie, mamy bardzo poważny problem! Nie dajemy rady ze spłatą kredytów. Z jednej strony jesteśmy bardzo szczęśliwi, że mamy w końcu nasz wymarzony dom a z drugiej obawa przed jego utratą jest nie do wytrzymania! Bardzo się tego boimy! Czy można w jakiś sposób negocjować z bankiem?” - takie pytanie przesłali za pośrednictwem formularza kontaktowego, który znajduje się na stronie Portal Dłużnika.
Negocjacje z wierzycielem mają sens
Gdy nasz pracownik przeczytał powyższą wiadomość natychmiast podjął kontakt. Kiedy Państwo Z. przyszli na spotkanie, czekał już na nich radca prawny biegły w prawie bankowym. Po wstępnej rozmowie zaczął wertować umowy kredytów. W trakcie analizy okazało się, że brakuje kilku istotnych dokumentów i nie będzie możliwe przedstawienie propozycji rozwiązania tej sprawy. Umówiliśmy się ponownie i wtedy już małżonkowie dostarczyli wszystko co było potrzebne, aby uzyskać odpowiedzi na nurtujące nas pytania. Przedstawiliśmy Klientom wszystkie "za" a nawet "przeciw" i ustaliliśmy, że póki co podejmiemy negocjacje. Niestety naszym zdaniem ryzyko procesowe w tej sprawie byłoby zbyt duże, żeby ryzykować ewentualnie sprawę w sądzie.
Porozumienie z PKO BP
Po podpisaniu umowy i udzieleniu pełnomocnictwa, nasz pracownik mógł rozpocząć rozmowy z bankiem w imieniu naszych Klientów. Negocjacje zakończyły się sporym sukcesem. Bank bardzo wydłużył okres kredytowania, odstąpił od części kosztów i znacznie pomniejszył wysokość raty.
Poniżej prezentujemy porozumienie z PKO BP w innej sprawie:
Negocjacje z Bankiem PKO BP zakończone ugodą. Dług rozłożony na przystępne raty
Jeśli masz do nas pytania, zadzwoń lub napisz.
+48 570 105 708
+48 530 182 192
pomoc@portal-dluznika.pl
Posiadamy również profil na Facebooku: https://web.facebook.com/portaldluznika/