• Home
  • Chwilówki
  • Nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym? Tym razem umorzenie postępowania

Nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym? Tym razem umorzenie postępowania

DeltaWise próbowało dochodzić kolejnego roszczenia od naszego Klienta… Sprawa zakończyła się umorzeniem postępowania.

Wierzyciel: DeltaWise
Wysokość długu: 3169,73 zł
Zadanie: Sprzeciw od nakazu zapłaty, obrona procesowa
Uzyskany efekt: Postępowanie umorzone wobec nieuzupełnienia braków

Chwilówka w parabanku

Chwilówka w dzisiejszych czasach to najszybszy sposób na pozyskanie pieniędzy. Dokonuje się jej w instytucjach pozabankowych, które za okazaniem dowodu tożsamości są w stanie pożyczyć konkretne kwoty. Pożyczki gotówkowe należy spłacić, albo jednorazowo po wyznaczonym okresie spłaty lub spłacać przez określony czas w miesięcznych ratach. Należy być bardzo ostrożnym przy podpisywaniu umowy, ponieważ wiele firm w niejasnych zapisach ukrywa dodatkowe koszty. Mało kto zdaje sobie sprawę, że często za dodatkowe pisma czy SMSy (z przypomnieniem o zapłacie) pożyczkodawca nalicza opłaty. Już nawet nie wspominamy o opłatach za przedłużenia, za refinansowania itp.

Pożyczkodawca nie uzupełnił braków

Do rąk naszego Klienta trafił nakaz zapłaty. Mężczyzna postanowił oddać nam swoją sprawę. Miał za dużo problemów na swojej głowie, a w tym przypadku absolutnie nie wiedział co powinien zrobić. Wolał, aby jego sprawy reprezentowali eksperci.

Wierzyciel pierwotny, czyli ten który udzielił pożyczki, przenosząc zobowiązanie na podmiot wtórny nie dokonał wszystkich formalności prawidłowo. Wychwyciliśmy to podczas analizy dokumentów, ponadto szczególnie zainteresowała nas kwota dochodzona pozwem. Nie zgadzała się. Po naszej interwencji Sąd umorzył postępowanie w sprawie bowiem powód nie był zainteresowany uzupełnieniem braków.

Zadowolony Klient to najlepsza nagroda

 „Bardzo dobrze zrobiłem, że oddałem Państwu moją sprawę. Był co prawda moment, że przestałem wierzyć, że uda się z nimi wygrać, ale to tylko dlatego, że jestem bardzo niecierpliwym człowiekiem. Mówili Państwo, żeby uzbroić się w cierpliwość. Mieliście rację – niepotrzebnie tylko się denerwowałem.”- podziękował nam mężczyzna.

Potrzebujesz porady lub pomocy? Służymy pomocą.

+48 570 105 708
+48 530 182 192

Lub napisz:pomoc@portal-dluznika.pl

Jesteśmy również na Facebook’u: https://web.facebook.com/portaldluznika/

Dokumenty w tej sprawie: