• Home
  • Chwilówki
  • Vanquis Bank przystępuje do ataku jedna szybko cofa pozew po naszym sprzeciwie

Vanquis Bank przystępuje do ataku jedna szybko cofa pozew po naszym sprzeciwie

Vanquis Bank dochodził roszczeń od naszego Klienta. Jak widać powód nie był zainteresowany kontynuowaniem sporu i nie uzupełnił braków. Tym samym sprawa została umorzona.

Wierzyciel: Vanquis Bank
Wysokość długu: 2460,65zł
Zadanie: Sprzeciw od nakazu zapłaty, obrona procesowa
Uzyskany efekt: Postępowanie umorzone

Negatywny wpis w BIKu, czyli szukanie rozwiązania w firmach pozabankowych

Wiele osób chciałoby wziąć kredyt na zaplanowane wydatki lub na te, które spadają na nich znienacka. Niestety niektórym banki odmawiają udzielenia kredytu przez zły BIK. Co to oznacza? BIK to nic innego jak Biuro Informacji Kredytowej, w którym gromadzone są wszystkie informacje odnośnie spłaconych lub niespłaconych zobowiązań kredytowych (takich jak: kredyty, pożyczki, karty kredytowe, limity, poręczenia kredytów). Wszystkie te informacje są udostępniane zgodnie z prawem. Jeśli dana osoba chce wziąć kredyt to najpierw sprawdzana jest jego wiarygodność finansowa. Niestety w przypadku naszego Klienta owy BIK był negatywny i bank odmówił udzielenia kredytu. Mężczyzna tak bardzo potrzebował pieniędzy, że postanowił skorzystać z popularnej pożyczki pozabankowej. Reklamy otaczały go z każdej strony, więc jedyne co musiał zrobić, to zdecydować się z której firmy chce skorzystać. Tutaj nikt nie patrzył na poprzednie zadłużenia. Najważniejsze było wykazanie zarobków.

Niespodziewane pismo z nakazem zapłaty

Nasz Klient skorzystał z pożyczki w Providencie. Nie wiedzieć czemu na pozwie jako powód nie widniał Provident, a Vanquis Bank. Ponadto kwota, którą dochodził była bardzo zawyżona. Postanowił skontaktować się z naszą Kancelarią. To była bardzo słuszna decyzja.

Kancelaria kontra Vanquis Bank

Specjalizujemy się we wszystkich przypadkach związanych z oddłużaniem. Źle naliczone odsetki, sprzedaż długów, windykacja, komornik… Na to wszystko jest rozwiązanie! Początek współpracy z nami zawsze wygląda tak samo – najpierw zapoznajemy się ze sprawą naszego Klienta. Następnie, jeżeli jest on zainteresowany współpracą to podpisuje z nami umowę. Następnie udziela nam pełnomocnictwa. Czasami wystarczy, że napiszemy pismo ze sprzeciwem od nakazu zapłaty, a czasami musimy stawić się w sądzie. Reprezentujemy Klienta na każdym etapie.

Otrzymałeś nakaz zapłaty? A może pismo od komornika?

Skontaktuj się z nami, a na pewno spróbujemy Ci pomóc.

Zadzwoń:
+48 570 105 708
+48 530 182 192
pomoc@portal-dluznika.pl

Jesteśmy również na Facebook’u: https://web.facebook.com/portaldluznika/

Dokumenty w tej sprawie: