• Home
  • Chwilówki
  • RRM Limited skierowało sprawę do sądu. W odpowiedzi wnieśliśmy sprzeciw od nakazu zapłaty i sprawę wygraliśmy

RRM Limited skierowało sprawę do sądu. W odpowiedzi wnieśliśmy sprzeciw od nakazu zapłaty i sprawę wygraliśmy

RRM Limited przejął dług naszej Klientki. Powód na pewno nie spodziewał się takiego zakończenia sprawy. Pani Michalina udzieliła nam pełnomocnictwa, po którym przystąpiliśmy do obrony. I wygraliśmy!

Wierzyciel: RRM Limited
Wysokość długu: 4372,55zł
Zadanie: Sprzeciw od nakazu zapłaty, obrona procesowa
Uzyskany efekt: Powództwo oddalone w całości

Choroba – nieplanowany wydatek

Pani Michalina jest samotną matką. Na swojej głowie ma mnóstwo obowiązków: domowych, w pracy oraz związanych z wychowaniem córki. Pewnego dnia córka pani Michalina trafiła do szpitala. Co może zrobić zrozpaczona matka, gdy dziecko potrzebuje kosztownego leczenia? Oczywiście zrobić wszystko, by pomóc swojemu dziecku! Kobieta zaciągnęła błyskawiczną pożyczkę. O konsekwencjach nie myślała, ponieważ zdrowie jej dziecka w tamtym czasie było najważniejsze.

Dług przejmuje RRM Limited

Po kilku miesiącach do rąk pani Michaliny trafił nakaz zapłaty. Kobieta absolutnie nie zdawał sobie sprawy dlaczego nieznana jej firma RRM Limited żąda od niej sporej kwoty finansowej. Pożyczka, którą wcześniej wzięła, owszem była spłacona po terminie, ale jednak została oddana. Skąd w takim razie ten dług? Okazało się, że wszystkie wpłaty dokonane na przedłużenia i refinansowania zniknęły, do tego  jeszcze kilka szczegółów budziło wątpliwości…

Jak zareagować na nakaz zapłaty?

Naszym zdaniem najlepszym sposobem na uniknięcie kłopotów jest udzielenie pełnomocnictwa Kancelarii oddłużeniowej. Wtedy eksperci zadecydują, czy sprawa nadaje się na oddalenie w sądzie, czy jest to jakiś temat na negocjacje i porozumienie z wierzycielem. Na swoim koncie mamy wiele tysięcy wygranych spraw. Nasz zespół to głównie prawnicy z uprawnieniami do wykonywania zawodu adwokata i radcy prawnego. Mamy też wyspecjalizowany zespół negocjacyjny.

Na samym początku naszej współpracy zawsze tłumaczymy Klientowi jak przebiega proces oddłużenia. W przypadku pani Michaliny wystarczyło, aby na podstawie przedstawionych przez nią dokumentów, wystosować odpowiednie pismo do Sądu. Po sprzeciwie wdaliśmy się w spór, a sąd oddalił powództwo w całości. W ten sposób nie ma ani długu, ani tym bardziej kosztów związanych z procesem.

 Kontakt do nas:
+48 570 105 708
+48 530 182 192
pomoc@portal-dluznika.pl

Jesteśmy również na Facebook’u: https://web.facebook.com/portaldluznika/

Dokumenty w tej sprawie: