Współpraca z Kasą Stefczyka. Negocjacje przyniosły pozytywne rezultaty

Przyjęliśmy kolejną sprawę do negocjacji, gdzie wierzyciele była Kasa Stefczyka. Po rozmowach w końcu doszliśmy do porozumienia. Zadłużenie naszej Klientki zostało rozłożone na przystępne raty.

Wierzyciel: Kasa Stefczyka
Wysokość długu:  42.938,72 zł
Zadanie: Negocjacje, ugoda
Uzyskany efekt: Dług rozłożony na raty

Dłużnicy boją się sami negocjować

Nasza Klientka niestety nie była w stanie regularnie dokonywać opłat. Rozwiodła się z mężem i nagle jej domowy budżet zmalał. Kobieta była uczciwą osobą, ale obawiała się rozmowy z Wierzycielem. Uważała, że nie zostanie potraktowana poważnie i że jej prośby o przedłużenie okresu spłat zostaną odebrane jako kłamstwo i próba wzbudzenia litości.

„Skoro wzięłam u nich pożyczkę i zgodziłam się na spłacanie odpowiedniej kwoty w odpowiednim czasie, to wyraziłam na to wszystko zgodę. Mogłam przecież przewidzieć, że coś złego się wydarzy i nie spłacę np. kilku rat. Jednak pożyczkę wzięłam i powinnam wywiązywać się z umowy” – niepotrzebnie obarczała się poczuciem winy pani Lena.

Szybka interwencja ze strony naszego pełnomocnika

Na szczęście pani Laura do końca nie poddała się. Gdy otrzymała wypowiedzenie umowy od Kasy Stefczyka, coś ją zmotywowało do działania. Postanowiła poszukać osoby lub firmy, która doradziłaby jej co w zaistniałej sytuacji może zrobić. Dzięki wpisanym frazom w wyszukiwarce internetowej trafiła na nasz Portal. Na spokojnie przeczytała kilka opisanych przez nas spraw i wykonała połączenie telefoniczne.

Po zapoznaniu się z sytuacją naszej Klientki, rozpoczęliśmy negocjacje z Kasą Stefczyka. Na początku nie było tak łatwo, ponieważ przedstawiciele tej firmy nie chcieli z nami negocjować. Dopiero za którymś razem, gdy nasz pełnomocnik wysłał im pismo z propozycją ugody, pismo poskutkowało. W pierwszej wersji pani Laura miała zdecydowanie większe raty, ale uległy one zmianie, gdy znów poprosiliśmy o pozytywne rozpatrzenie naszej propozycji.

Udało się! Termin spłacania długu został wydłużony, a przez to raty się zmniejszyły. Teraz obie strony są zadowolone.

Masz podobny problem? Skontaktuj się z nami, a zadbamy o to, aby Twoja sprawa zakończyła się pozytywnie.

 +48 570 105 708
+48 530 182 192
pomoc@portal-dluznika.pl

Nasz profil na Facebook’u: https://web.facebook.com/portaldluznika/

Dokumenty w tej sprawie: