Bank Pekao S.A. przystał na nasze propozycje i podpisał z naszym Klientem ugodę

Nasze negocjacje okazały się skuteczne. Cały proces trwał wprawdzie kilka miesięcy, ale uprzedzaliśmy, że takie sprawy nie są rozwiązywane z dnia na dzień. Nasz Klient podpisał porozumienie z Bankiem i już rozpoczął spłacanie pierwszych rat.

Wierzyciel: Bank Pekao S.A.
Wysokość długu: 5710,36 zł
Zadanie: Negocjacje z wierzycielem
Uzyskany efekt: Ugoda z bankiem i spłata w przystępnych ratach

Wszystko zaczęło się od kredytu

Nikogo nie powinien zaskoczyć początek tej historii. Pojawiły się nieplanowane wydatki i należało nagle je opłacić, a ponieważ nasz Klient nie dysponował taką sumą postanowił wziąć kredyt. Wszystko wydawało się iść w dobrym kierunku, gdy nagle pojawiły się kłopoty zdrowotne, a z nimi kolejne wydatki. Nie był w stanie spłacać systematycznie wyznaczonych wcześniej rat kredytu mimo, że do zapłaty nie pozostało aż tak dużo. Bank postanowił wypowiedzieć mu umowę.

Interwencja w samą porę

Gdy tylko nasz Klient usłyszał co mu grozi postanowił natychmiast szukać rozwiązania.

Po skontaktowaniu się z naszą Kancelarią i wysłuchaniu jak prowadzimy negocjacje, postanowił oddać nam swoją sprawę.

„Właściwie to jesteście Państwo moją ostatnią deską ratunku. Powoli zaczynam tracić nadzieję, a wiem, że jak się poddam to już przegram po całej linii. Potrzebuję jakiegoś światełka w tunelu. Jeśli uda się Państwu pomóc w tej sprawie to pewnie z innym już sam sobie poradzę” – mówił pan Witold.

Skuteczne rozmowy z bankiem

Gdy pojawiają się kłopoty ze spłatą kredytu nie należy udawać, że problemu nie ma. Chowanie głowy w piasek nic tutaj nie pomoże, a jedynie może zwiększyć ilość problemów. W takim przypadku warto zwrócić się do banku z wnioskiem o spłatę zobowiązania w miesięcznych ratach.

A co jeśli nie czują się Państwo na siłach lub jest już na to za późno?

Nasza Kancelaria prowadzi liczne rozmowy z bankami i innymi firmami, które udzielają pożyczek. Często udaje nam się wybrnąć z sytuacji bez wyjścia. Na początku wyznaczamy pełnomocnika, który będzie reprezentował sprawy naszego Klienta. Następnie pełnomocnik wysyła pismo do pożyczkodawcy z prośbą o polubowne rozwianie problemu. Negocjacje czasami szybko się kończą, a czasami mogą trwać kilka miesięcy. Przez cały ten czas trzymamy rękę na pulsie.

Z zadłużeniami można walczyć.

Zadzwoń do nas:
+48 570 105 708
+48 530 182 192
pomoc@portal-dluznika.pl

Jesteśmy również na Facebooku: https://web.facebook.com/portaldluznika/

Dokumenty w tej sprawie: