Kolejny raz udało się porozumieć z Euro Bankiem. Tym razem walczyliśmy o rozłożenie na raty ogromnego zadłużenia – ponad 77 000 zł! Po naszych negocjacjach Bank zgodził się na zaproponowany przez nas plan ratalny. Jak widać nie zawsze sytuacja jest przegrana i warto rozmawiać!
Wierzyciel: Euro Bank S.A.
Wysokość długu: 77.329,24zł
Zadanie: Negocjacje z wierzycielem
Uzyskany efekt: Ugoda z bankiem i spłata w przystępnych ratach
Kredyt w Banku
„Moje zarobki można było określić przeciętnymi. Nie była to najniższa krajowa, ale do wysokiej pensji jeszcze sporo brakowało. Niestety rodzice wpędzili się w długi. Źle zainwestowali swoje oszczędności i splajtowali. Na tym oczywiście się nie skończyło, ponieważ, aby otworzyć bar wzięli kredyt, który jak wiadomo musieli systematycznie spłacać. Miałam stabilną pracę, więc postanowiłam im pomóc i wzięłam na siebie kredyt, aby móc spłacać ich zadłużenie. W końcu mogłam sobie na to pozwolić, a im potrzebna była natychmiastowa pomoc” – relacjonowała przebieg wydarzeń nasza Klientka.
Bank wypowiada umowę
Nasza Klientka przestała spłacać kredyt. W pracy pojawiły się problemy i ponad dziesięciu pracowników zostało zwolnionych. Reszta (oprócz kierowniczych stanowisk) miała obniżone pensje. W prawdzie firma mówiła, że to tylko tymczasowe problemy, ale obniżenie wypłaty nie pozwoliło naszej Klientce na spłacanie rat. Kobieta absolutnie nie wiedziała jak może sama poradzić sobie w takiej sytuacji. Musiała w dalszym ciągu pomagać rodzicom, a teraz nie wiedziała w jaki sposób będzie spłacała swoje zadłużenie. Przestała dokonywać spłat, a Bank wypowiedział jej umowę.
Skuteczne negocjacje z Bankiem
Nasza Kancelaria inaczej pracuje przy oddłużaniu chwilówek, a inaczej przy sprawach związanych z kredytami. W przypadku pożyczki z parabanku przeważnie bronimy naszego Klienta w sądzie. Jeśli chodzi o wypowiedziane kredyty to sprawa wygląda inaczej. Tutaj nie ma zawyżonej prowizji, nikt nie wprowadza płatnych monitów oraz nie ukrywa dodatkowych opłat w umowie. Z Bankiem przeważnie prowadzimy negocjacje, które w finalnej wersji prowadzą do ugody.
W przypadku naszej Klientki jej sprawa trafiła do pana Łukasza Białkowskiego, który najpierw podpisał z nią umowę. Następnie przekazał jej sprawę do pełnomocnika, który przystąpił do negocjacji z Bankiem. Nasz specjalista przedstawił sytuację Klientki w Banku i zaproponował zmniejszenie rat. Na prośbę Banku przesłaliśmy naszą propozycję na piśmie. Po kilkunastu dniach otrzymaliśmy odpowiedź zwrotną z akceptacją naszej propozycji. Okres spłacania został wydłużony, a raty zostały zmniejszone.
Odpowiedzi na pytania udzielamy pod numerem telefonu:
+48 570 105 708
+48 530 182 192
pomoc@portal-dluznika.pl
Nasz profil na Facebook’u: https://web.facebook.com/portaldluznika/
Dokumenty w tej sprawie: