Nigdy nie jest za późno, aby wystąpić z wnioskiem o ugodę. Jeżeli pojawia się szansa na zawarcie korzystnego porozumienia, nawet trwająca egzekucja komornicza nie powinna powstrzymywać przed podjęciem negocjacji. Podstawą jest wyjście z sensowną propozycją, która okaże się atrakcyjna dla obu stron. Brzmi prosto? Niestety, kto miał okazję negocjować z jakimkolwiek bankiem ugodę ten wie, że to droga przez mękę. Ale udało się, kolejna ugoda z Bank Pocztowy.
Wierzyciel: Bank Pocztowy
Wysokość długu: ok. 100.000,00 zł
Zadanie: Negocjacje z wierzycielem
Uzyskany efekt: Ugoda z Bank Pocztowy, raty 1100,00 zł w całości księgowane na kapitał
Restrukturyzacja kredytu
Decydując się na podpisanie ugody, zawsze należy zbadać kilka podstawowych kwestii. Pierwszą, bodajże najważniejszą,będzie ustalenie istnienia roszczenia sensu stricte. Po pierwsze może okazać się, że uległo ono przedawnieniu. Dalej w sytuacji przejęcia wierzytelności przez inny podmiot (cesja), czy jest ono zasadne. Jeżeli okaże się, że jest ono w pełni należne, rozpoczynamy bardzo pracowity etap poprzedzający same negocjacje.
Specjaliści w oddłużaniu z Portalu Dłużnika, zawsze starają się jak najwięcej ugrać na korzyść Klienta. Może to być umorzenie kosztów, odsetek czy nawet części długu. Rozsądny wierzyciel powinien wiedzieć, że nawet częściowe umorzenie długu, będzie szansą na odzyskanie pożyczonych pieniędzy, co może okazać się niemożliwe nawet podczas prowadzonej egzekucji komorniczej. Dlatego tak ważne jest przed podpisaniem ugody zaproponowanie własnych warunków i zwrócenie się o pomoc w negocjacjach do tych, którzy wiedzą jak do tego podejść. Nie można bezrefleksyjnie godzić się na to, co z góry zaproponuje wierzyciel. Taka sytuacja może okazać się dla zadłużonego pułapką.
Bardzo ważne jest także, aby ugoda korzystna dla dłużnika była zawarta w formie pisemnej. Zabezpieczy to jego interesy na przyszłość, uniemożliwiając wierzycielowi wycofanie się z niej.
Ugoda z Bank Pocztowy
Tylko dobrze „dogadana”, doprecyzowana i skonstruowana pod względem formalnym ugoda między dłużnikiem a wierzycielem, pozwoli na skuteczną jej realizację. Obie strony będą mogły powiedzieć o wygranej. Właśnie te wszystkie cechy zawiera wynegocjowane przez specjalistów z Portalu Dłużnika dla Pani Martyny porozumienie z Bankiem Pocztowym. Nie ma tu przegranych. I bank i dłużnik dzięki naszej pomocy odnieśli sukces.
Jeśli masz pytania zadzwoń lub napisz.
Telefon: +48 881 201 160
Email: pomoc@portal-dluznika.pl
Nasz profil na Facebooku: https://web.facebook.com/portaldluznika/