PKO BP nie pierwszy raz wychodzi naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów i wykazuje wolę współpracy. Taka postawa banku pozwala wierzyć, że nie wszystkie instytucje finansowe są bezduszne. Jednocześnie świadczy to o dużej otwartości, pozwalającej na obopólną korzyść. Przecież bank odzyska swoje pieniądze, a nasza Klientka spokojnie spłaci zaciągnięte zobowiązanie. Wszak w ugodzie o to chodzi.

Wierzyciel: PKO BP S.A.
Wysokość długu: ok. 6500,00 zł
Zadanie: Negocjacje, zawarcie umowy ugody
Uzyskany efekt: Porozumienie z PKO BP

Dialog z wierzycielem

„Co nie siłą to rozumem” – tą myślą kierujemy się przystępując do negocjacji. Jeżeli nie sąd to merytoryczny dialog prowadzący do konsensusu, stanowi sedno naszych działań. Kiedy dochodzimy do wniosku, że ta droga będzie dla naszego Klienta najlepsza, że ryzyko związane z procesem jest zbyt duże, robimy wszystko, aby doprowadzić do korzystnego porozumienia z wierzycielem. Oczywiście priorytetem są interesy dłużnika. To przecież zawarta ugoda ma być dla niego korzystna. Powinna umożliwić regulowanie zaciągniętego zobowiązania terminowo i bez większego uszczerbku dla budżetu, pozostawiając środki na godne życie. Jednocześnie bank będzie miał pewność, że odzyska pożyczone pieniądze. Zawsze uruchamiamy wszystkie pokłady naszych umiejętności, wiedzy, aby było to możliwe. Musimy jednocześnie zaznaczyć, że niestety zdarzają się przypadki, kiedy wierzyciel nie chce podjąć rozmów lub jego warunki są nie do przyjęcia dla dłużnika. Wtedy zastanawiamy się jak dalej postępować w danej sprawie. Wszelkie decyzje zapadają w porozumieniu z naszym Klientem.

Negocjacje? Na tym trzeba się znać

Kiedy dług trafi do zewnętrznej firmy windykacyjnej, najlepiej będzie nie podejmować z jej przedstawicielami rozmów. Przecież to nie z windykacją chcemy zawrzeć ugodę tylko z wierzycielem. Wiemy, że wielu dłużników nie ma tej świadomości i łatwo ulega manipulacjom windykatorów. Nie jest to łatwe, więc zalecamy przekazanie sprawy naszym specjalistom w oddłużaniu. My przejmiemy na siebie prowadzenie wszystkich rozmów a Klient będzie przez nas informowany na bieżąco o postępach w sprawie. Tak stało się kiedy Pani Kalina zadzwoniła na numer naszej kancelarii, który znalazła na stronie Portal Dłużnika. Podczas konsultacji prawnej dowiedzieliśmy się, że umowa została wypowiedziana, a całe zadłużenie postawione w stan wymagalności. Kobieta natychmiast potrzebowała pomocy, aby sprawy nie zaszły za daleko w złym kierunku, który niechybnie doprowadziłby do sądu i egzekucji komorniczej.

Porozumienie z PKO BP

Dzięki naszemu zaangażowaniu i profesjonalizmowi doprowadziliśmy do podpisania umowy ugody. Co prawda okres kredytowania został wydłużony ale wysokość miesięcznej raty spadła do minimalnego poziomu 135 zł. Teraz nasza Klientka może spać spokojnie i spłacać bez problemów swoje zobowiązanie.

Jeśli masz pytania zadzwoń lub napisz.

Telefon: +48 42 620 06 30

Email: pomoc@portal-dluznika.pl

Nasz profil na Facebooku: https://web.facebook.com/portaldluznika/

Porozumienie z PKO BP

Porozumienie z PKO BP