Za nami kolejne owocne rozmowy. Tym razem negocjowaliśmy w imieniu naszej Klientki z Bankiem PKO. Udało nam się doprowadzić do znacznego zmniejszenia wysokości pojedynczej raty, dzięki czemu Pani Milena będzie mogła regularnie spłacać zobowiązanie.
Wierzyciel: PKO Bank Polski S.A.
Wysokość długu: ok. 90 000 zł
Zadanie: Negocjacje z wierzycielem
Uzyskany efekt: Ugoda i wydłużenie okresu spłaty
Kredyt w Banku PKO
Pani Milena wzięła w Banku PKO BP duży kredyt, który zaczęła spłacać ale niestety po jakimś czasie okazało się, że raty zbyt mocno obciążają budżet naszej Klientki. Dług na około 90 tysięcy złotych to poważna sprawa, dlatego kobieta postanowiła poradzić się ekspertów – zgłosiła się do nas z prośbą o merytoryczną konsultację prawną. Podczas spotkania poradziliśmy podjęcie negocjacji w celu wydłużenia okresu spłaty przy jednoczesnym obniżeniu wysokości rat. Pani Milena podpisała z nami umowę. Oczywiście nie musiała tego robić, ale jak sama podkreśliła „widać, że się na tym znamy” – zaufała nam, a my przystąpiliśmy do pracy.
Negocjacje z bankiem
Negocjacje z wierzycielem często przerastają osoby, które w tej relacji pełnią rolę dłużnika – przez konieczność spłaty zobowiązania czują się bowiem winni, przez co trudno jest im się skupić, mają też poczucie, że ich sytuacja tak naprawdę nie obchodzi wierzyciela. Jako prawnicy jesteśmy w stanie się zdystansować i podjąć rzeczowe rozmowy. Wierzyciel ma poczucie, że jest traktowany poważnie, a dłużnik chce uczciwie spłacić zobowiązanie, jednak aby to zrobić konieczna jest zmiana warunków umowy. Jasne przedstawienie sytuacji po raz kolejny zadziałało – Bank PKO przystał na propozycję ugody.
Spłata kredytu została wydłużony o 10 lat, a tym samym pojedyncza rata spadła o około 500 zł. To znaczna różnica, która pozwoli Pani Milenie pomału uporać się z długiem. Oczywiście koszt kredytu będzie znacznie wyższy, ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby nasza Klientka bez dodatkowych kosztów nadpłacała kredyt.
Portal Dłużnika, kontakt
Kancelaria prawna, która prowadzi Portal Dłużnika mieści się w Łodzi, ale prowadzi czynną komunikację z Klientami drogą telefoniczną oraz mailową. Można napisać do nas z każdym budzącym wątpliwość pytaniem oraz prośbą o poradę – zawsze odpisujemy, choć często są to krótkie pytania, dzięki którym poznajemy sytuację lepiej. ?
Nasz email: pomoc@portal-dluznika.pl
Zachęcamy także do obserwowania naszego profilu na portalu Facebook: https://web.facebook.com/portaldluznika/
Dokumenty w tej sprawie: