No właśnie, czy każdy dłużnik powinien wystąpić o upadłość konsumencką, wnosząc do sądu odpowiedni wniosek? Oczywiście, że nie, ale w przypadku Pani Kamili po prostu nie było innego wyjścia. Z pewnością zanim przystąpiliśmy do procesu upadłościowego, bardzo dokładnie przeanalizowaliśmy całą sytuację naszej Klientki. Bezsprzecznie nigdy nie działamy pochopnie, szczególnie w tym przypadku. Istotnie doskonale zdajemy sobie sprawę, że oddłużanie przez upadłość, okaże się zasadna, kiedy inne metody nie poprawią sytuacji dłużnika. W związku z tym, jeszcze zanim przystąpimy do przygotowania wniosku do sądu, omawiamy wszystko z zadłużoną osobą. Bez wątpienia nie inaczej zadziało się w prezentowanej dzisiaj sprawie. Przede wszystkim omówiliśmy wszystkie „za” i „przeciw” i poszliśmy w upadłość. W rezultacie sąd wydał postanowienie o ogłoszeniu upadłości konsumenckiej naszej Klientki.
Wysokość długu: 381.000,00 zł
Zadanie: Przeprowadzenie procesu upadłościowego
Uzyskany efekt: Postanowienie sądu o ogłoszeniu upadłości konsumenckiej
Czy każdy dłużnik powinien wystąpić o upadłość konsumencką?
Ileż to razy słyszymy w słuchawce telefonu pytanie: „Czy każdy dłużnik powinien wystąpić o upadłość konsumencką?” Z pewnością od razu odpowiadamy, że nie, ponieważ jest wiele innych sposobów na oddłużenie. Jednak najpierw musimy poznać sytuacje dłużnika, aby móc podjąć odpowiednią decyzję. Istotnie wiele zadłużonych osób uważa, że upadłość to najlepsze rozwiązanie na długi. Chociaż rzeczywiście po kilku latach upadły wraca do normalnego życia, jednak musi zaczynać wszystko od nowa. A przecież oddłużając naszych Klientów wiemy, że stosowane przez nas metody tj. obrona procesowa, negocjacje, odzyski, pozwalają szybciej wrócić do finansowej równowagi. Bez wątpienia wówczas ich cały majątek nie wchodzi do masy upadłościowej i nie muszą, tak radykalnie zmieniać swoje życia. Jednak rzeczywiście czasami są sytuacje, gdzie tylko upadłość daje możliwość wyjścia z długów.
Sąd wydaje postanowienia o ogłoszeniu upadłości konsumenckiej
Nasza Klientka nie miała innego wyjścia, aby wyjść z długów i musiała pójść w upadłość. Oczywiście pomogliśmy Pani Kamili przejść przez ten proces. Sąd wydał postanowienie o ogłoszeniu upadłości konsumenckiej.
Jeśli masz pytania zadzwoń lub napisz:
Telefon: (42) 641 30 61 lub (42) 641 30 62 lub (42) 641 30 63
Email: pomoc@portal-dluznika.pl
Nasz profil na Facebooku: https://web.facebook.com/portaldluznika/