• Home
  • Aktualności
  • Firmy pomagające w oddłużaniu konsumentów. Którą wybrać?

Firmy pomagające w oddłużaniu konsumentów. Którą wybrać?

Firmy pomagające w oddłużaniu konsumentów biją się o Klientów. Konkurencja na rynku jest bardzo duża. Każda z tych firm próbuje zwabić do siebie Klienta oferując pomoc w oddłużaniu. Sporo osób poszukuje, jak najlepszego miejsca. Miejsca, gdzie będą się czuć zaopiekowani i pewni, że ich trudne sprawy związane z finansami znajdą się w najlepszych rękach. Fimy pomagając w oddłużaniu konsumentów to takie, które od samego początku zaplanują działania i przygotują plan oddłużania Klienta oraz, co najważniejsze, pomogą przejść przez cały proces oddłużania. Zatem, którą wybrać?

Powód: Efficenter Sp. z o.o.
Wartość przedmiotu sporu: 4.329,35 zł
Zadanie: Sprzeciw od nakazu zapłaty, obrona procesowa w I i II instancji
Uzyskany efekt: Powództwo oddalone w całości, brak odsetek, brak kosztów procesu

Firmy pomagające w oddłużaniu konsumentów

Jesteśmy Kancelarią, która nie obrasta w piórka po paru wygranych sprawach. Cieszymy się, że nasi Klienci mają do nas zaufanie i powierzają nam swoje sprawy. Na rynku tych Kancelarii jest bardzo dużo. To Klient wybiera, gdzie zgłosi się po pomoc a nie my. Spotykamy się z różnymi opiniami zarówno tymi złymi, jak i dobrymi. Tak skonstruowany jest świat i na to wpływu nie mamy.


Zobacz: Klasyczna pętla zadłużenia to nie koniec świata
Zobacz: Oddłużenia są możliwe

Firmy pomagające w oddłużaniu konsumentów

Niemniej jednak znamy swoją wartość. Nasz zespół tworzą osoby z pasją do tego, co robią. Są wykształceni i posiadają bardzo duże doświadczenie w prowadzeniu Klienta od początku, aż do samego końca. Pomimo tego, iż są ekspertami w swojej dziedzinie to jeszcze potrafią być dobrymi słuchaczami. Uważamy, że jest to branża, w której należy również słuchać Klientów. Dlaczego? Klienci mają swoje dobre i złe dni. Jesteśmy przecież tylko ludźmi. Ważne jest aby każdy Klient był wysłuchany. Niektórzy potrafią do nas zadzwonić i się wyżalić. My to wszystko rozumiemy, ponieważ wiemy, że długi to trudny temat i nikt z naszych Klientów nie zostaje z tym tematem sam. Wysłuchamy, doradzimy i uspokoimy. Dobrzy prawnicy to również osoby, które mają zdolności psychologiczne. Klienci nie powinni dusić w sobie swoich emocji. Staramy się im pomóc najlepiej, jak tylko potrafimy. Dobry prawnik to również osoba, która posiada umiejętności negocjacyjne. Jest to ważne podczas negocjacji z wierzycieli a to również jest jeden z punktów szeroko pojętego oddłużania.

Obrona procesowa w Sądzie to bardzo stresujący moment. Dobry prawnik powinien być odporny na stres i pracować pod presją czasu.

Nasz zespół właśnie składa się z takich osób, które opisaliśmy wcześniej. Jesteśmy pewni tego, co robimy. Mamy wiedzę i zdobyte nastoletnie doświadczenie. Jesteśmy empatyczni i staramy się wyprowadzić naszych Klientów na prostą drogę. Jesteśmy najlepsi i wyjątkowi w swoim rodzaju i wcale nie zadzieramy głowy do góry. Robimy to, co do nas należy i przede wszystkim jesteśmy skuteczni. Jakość naszych usług jest na najwyższym poziomie. Jesteśmy pewni swoich umiejętności. Nikomu nie zamierzamy niczego udowadniać, ponieważ wybór Kancelarii pozostawiamy Klientom. My co najwyżej możemy tylko się przedstawić i zaoferować swoją pomoc. Co jest jeszcze najważniejsze? Nie malujemy trawy na zielono. Ilość wygranych przez nas spraw może nasze dotychczasowe słowa tylko potwierdzić.

Portal Dłużnika wygrywa wiele spraw

Powództwa są oddalone w całości. Klienci nie ponoszą kosztów procesu oraz nie muszą płacić odsetek. Jednym słowem Kancelaria marzenie!

Pamiętajcie drodzy Klienci, my proponujemy ale to Wy wybieracie.


Zobacz: Online pożyczka dla zadłużonych
Zobacz: Czy kredyt oddłużeniowy oddłuża?

Jeśli masz pytania zadzwoń lub napisz:

Telefon: (42) 641 30 61 lub (42) 641 30 62 lub (42) 641 30 63
Email: pomoc@portal-dluznika.pl
Nasz profil na Facebooku: https://web.facebook.com/portaldluznika/

Firmy pomagające w oddłużaniu konsumentów

Inna ostatnio wygrana sprawa z Efficenter:

Firmy pomagające w oddłużaniu konsumentów