Nie negocjujemy z wierzycielami, kiedy nie ma takiej potrzeby

Są sprawy, w których jedynie podjęcie negocjacji z wierzycielem, daje szansę dłużnikowi na wyjście z patowej sytuacji. Jednak w tej sprawie, gdzie mBank dochodził od naszego Klienta 11.977,65 zł, po zapoznaniu się z dokumentami, nie widzieliśmy najmniejszych przesłanek, aby rozmawiać z bankiem. Nie negocjujemy z wierzycielami, gdy nie ma takiej potrzeby. Jednoznacznie uznaliśmy, że dochodzone roszczenie jest niezasadnie pozwane. Dlatego tylko rozwiązanie tego sporu na drodze sądowej, dawało szansę na wyjaśnienie kwestii spornego długu. Czekaliśmy na nakaz zapłaty. Kiedy ten został doręczony Panu Krystianowi, przystąpiliśmy do działania. Z wyroku wydanego przez sąd, jasno wynika, że nasze stanowisko było jak najbardziej słuszne. Powództwo mBanku zostało oddalone w całości w sądzie I i II instancji po apelacji wniesionej przez pozywającego.

Powód: mBank S.A.
Wartość przedmiotu sporu: 11.977,65 zł
Zadanie: Sprzeciw od nakazu zapłaty, obrona procesowa w sądzie I i II instancji
Uzyskany efekt: Oddalenie apelacji mBank w całości, brak odsetek, brak kosztów procesu

Kiedy nie widzimy podstaw do negocjacji, wykazujemy niezasadność roszczenia w sądzie

Proszę Państwa, mecenasi z naszej kancelarii oddłużeniowej Portal Dłużnika, mają żelazną zasadę, której nigdy nie odważą się złamać. Jest nią nie wypowiadanie się na temat oddłużania w konkretnej sprawie, zanim nie zobaczymy i nie poddamy analizie dokumentów. Jeżeli tam wszystko gra wówczas, aby uniknąć przegrania sprawy, zalecamy dialog z wierzycielem. W takiej sytuacji tylko podjęcie negocjacji może uratować dłużnika przed bardzo poważnymi konsekwencjami z egzekucją komorniczą włącznie. Jednak, kiedy w chwili zapoznawanie się z dokumentami znajdziemy uchybienia budzące nasze wątpliwości co do zasadności podniesionego powództwa, wówczas bez większej obawy idziemy w proces. Mając dowody na wykazanie nieistnienia długu, możemy podnieść właściwe zarzuty, uargumentować je i wygrać sprawę w całości, albo znacząco ograniczyć wysokość roszczenia.

Nie negocjujemy z wierzycielami, kiedy nie ma takiej potrzeby

W prezentowanym sporze z powództwa mBanku, negocjacje były zbędne. Nie negocjujemy z wierzycielami, gdy nie ma takiej potrzebny. W naszej ocenie, roszczenie było nienależne pozywającemu. Jak widać mieliśmy rację. Wygraliśmy w obu instancjach!

Jeśli masz pytania zadzwoń lub napisz.

Telefon: +48 881 201 160
Email: pomoc@portal-dluznika.pl
Nasz profil na Facebooku: https://web.facebook.com/portaldluznika/

nie negocjujemy z wierzycielami