Upadłość konsumencka żeby się podnieść

Upadłość konsumencka żeby się podnieść i ze zdwojoną siłą rozpocząć nowy, lepszy etap w swoim życiu. Boimy się takich decyzji, ponieważ nie wiemy co nas czeka. Nieznane zawsze budzi wielkie obawy. Jednak jak w przypadku małżeństwa, którego sprawy prowadziliśmy, jedyną  możliwością oddłużenia, było wystąpienie do sądu z wnioskiem o ogłoszenie upadłości obu małżonków. Zebranie odpowiedniej dokumentacji, zajęło mecenasom z naszej kancelarii oddłużeniowej trochę czasu. Ale wcale nie spieszyliśmy się, ponieważ chcieliśmy, aby wszystko zostało dobrze przygotowane i wniosek nie został odrzucony. Sąd po przeanalizowaniu wniesionego przez nas wniosku, nie stwierdził uchybień i uznał go za zasadny. Wydał postanowienie o ogłoszeniu upadłości konsumenckiej obojga małżonków.

Wysokość długu: ok. 147.000,00 zł
Zadanie: Upadłość konsumencka
Uzyskany efekt: Postanowienie o ogłoszeniu upadłości konsumenckiej

Upadłość konsumencka żeby się podnieść

Wielu zadłużonych łączy jedna wspólna cecha. Nie są to tylko posiadane długi, ale przyznanie się, że mają problem. Przez to brną dalej, udając, że panują nad finansami aż do chwili, kiedy dotkną dna. Jednak i w tym momencie nadal nie wszyscy podejmują decyzję o zaradzeniu zaistniałej sytuacji i zdają się na los pod tytułem wierzyciele i komornik. Na szczęście są tacy, którzy pomimo tego, że tak długo nie chcieli przyznać się do tego, że nie radzili sobie już od dawna z finansami, pogrążając się coraz bardziej, po znalezieniu się w sytuacji nie do opanowania, decydują się w końcu na skorzystanie ze specjalistycznej pomocy w oddłużaniu. Wówczas do działania wkraczają mecenasi z Portalu Dłużnika, ustalają plan oddłużania i wcielają go w życie.

Kolejny uwzględniony wniosek o upadłość

Nasi Klienci dugo nie dopuszczali do siebie myśli, że ich długi są, aż tak wielkie. Kiedy skontaktowali się z naszą kancelarią oddłużeniową Portal Dłużnika, pomogliśmy małżeństwu w przeprowadzeniu postępowania upadłościowego.

Jeśli masz pytania zadzwoń lub napisz.

Telefon: +48 881 201 160
Email: pomoc@portal-dluznika.pl
Nasz profil na Facebooku: https://web.facebook.com/portaldluznika/

Upadłość konsumencka żeby się podnieść