Co zrobić gdy Alior Bank nie chce ugody?

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że dla osoby, która wpadła w spiralę zadłużanie każda kwota jest na wagę złota. Dlatego pod żadnym pozorem nie bagatelizujemy pozwów na mniejsze sumy. Tak samo rzetelnie przygotowujemy dokumenty w sprawie o dwa tysiące jak i w tej o dwadzieścia pięć tysięcy. Kiedy sporna kwota dotyczy banku, bardzo często próbujemy rozwiązać spór na drodze polubownej. Tak było w dzisiejszej sprawie, w której początkowo próbowaliśmy się porozumieć. Ale co zrobić, gdy Alior Bank nie chce ugody? Prawnicy z Portalu Dłużnika wnieśli w imieniu naszej Klientki skuteczny sprzeciw od wydanego nakazu zapłaty i podjęli się merytorycznej obrony procesowej. Sąd oddalił roszczenie banku w całości.ttttttttt

Powód: Alior Bank S.A.
Wartość przedmiotu sporu: 2.470,40 zł
Zadanie: Sprzeciw od nakazu zapłaty, obrona procesowa
Uzyskany efekt: Powództwo oddalone w całości, brak kosztów procesu, brak odsetek

Czy zawsze udaje się przeprowadzić negocjacje zakończone podpisaniem korzystnej dla dłużnika ugody?

Prowadzenie negocjacji jest obok obrony procesowej głównym narzędziem wykorzystywanym przez naszych specjalistów z Portalu Dłużnika. Mamy na swoim koncie tysiące podpisanych ugód, restrukturyzacji i porozumień. Ale bywa i tak, że nasze dobre intencje mające na celu rozwiązanie sporu na drodze polubownej bez narażania żadnej ze stron na dodatkowe koszty procesowe, nie spotykają się ze zrozumieniem wierzyciela. Ten twardo stoi na swoim stanowisku, nie chcąc iść na ustępstwa lub propozycje z jego strony są nie do zaakceptowania. Wtedy, pozostaje tylko droga sądowa.

Alior Bank nie chce ugody i przegrywa kolejny proces

Z wnioskiem o ugodę Portal Dłużnika wystąpił w imieniu naszej Klientki do Alior Banku. Spotkaliśmy się z oporem nie do przejścia. Co więc zrobić, gdy Alior Bank nie chce ugody? Oczywiście po analizie problemu, mieliśmy przygotowanych kilka wyjść awaryjnych. Odczekaliśmy więc spokojnie na nakaz zapłaty, wnieśliśmy sprzeciw i wdaliśmy się w merytoryczny spór przed sądem. W tym czasie, nasz Klient miał odkładać pieniądze bo i kwota zadłużenia nie była specjalnie wysoka, a sprawa w sądzie to conajmniej kilka miesięcy. Ale nie będzie potrzebna. Powództwo zostało oddalone, a nasz Klient może uzbierane pieniądze przeznaczyć na inny dług.

Jeśli masz pytania zadzwoń lub napisz.

Telefon: +48 881 201 160
Email: pomoc@portal-dluznika.pl
Nasz profil na Facebooku: https://web.facebook.com/portaldluznika/

Alior Bank nie chce ugody