Kiedy spłata kredytu powinna się niebawem zakończyć, nasza sytuacja finansowa ulega pogorszeniu i stajemy oko w oko z poważnym problemem. Dokonujemy nieterminowo płatności i na naszym zobowiązaniu pojawiają się zaległości. W końcu bank grozi nam wypowiedzeniem kredytu. Próbujemy sami negocjować, ale niestety spotykamy się z odmową. Wtedy szukamy pomocy i dowiadujemy się, że są kancelarie, które mogą nam pomóc. Tak stało się w przypadku Pani Izabeli. Jej rata zmniejszyła się do poziomu 150 zł.
Wierzyciel: Euro Bank S.A.
Wysokość długu: ok. 15.000,00 zł
Zadanie: Negocjacje z wierzycielem
Uzyskany efekt: Restrukturyzacja umowy kredytowej, obniżenie wysokości raty do 150 zł i wydłużenie okresu spłaty
Gdy kredyt ciąży jak kamień u szyi
Co się dzieje, kiedy dług jest bezsprzeczny, dłużnik zalega z płatnościami i unika kontaktu z wierzycielem? W takim przypadku scenariusz nie jest optymistyczny. Prędzej czy później (decyzja wierzyciela) zobowiązanie zostanie wypowiedziane i postawione w stan natychmiastowej wymagalności. Jeżeli dłużnik nie spełni tego warunku, może spodziewać się, że za jakiś czas sprawa trafi do sądu, który na posiedzeniu niejawnym wyda nakaz zapłaty. To orzeczenie sądowe jest jednoznacznym sygnałem, że wierzyciel podjął radykalne kroki w celu odzyskania pożyczonych nam pieniędzy. Jeżeli w tym momencie nie wykonamy żadnego ruchu, nakaz się uprawomocni. Teraz tylko wniosek o nadanie klauzuli wykonalności i nasz dług ląduje u komornika. Ten nie czeka, tylko szybko zabiera się do wyegzekwowanie długu. Zajmuje nasze konto, pisze do pracodawcy pismo o zajęciu wynagrodzenia itp. Działa wielokierunkowo, aby jak najskuteczniej i najszybciej odzyskać pieniądze wierzyciela. A my? No cóż, na koncie zostaje nam trochę pieniędzy na przeżycie, okrutnie wstydzimy się, że w pracy wiedzą o naszych problemach finansowych i egzekucji komorniczej, czujemy się bardzo źle w tej sytuacji.
Czy tak musi być? Oczywiście, że nie. Właśnie taki bieg wydarzeń specjaliści w oddłużaniu z Portalu Dłużnika starają się powstrzymać prowadząc negocjacje czy broniąc naszych Klientów przed pozwami w sądzie.
Negocjacje z Euro Bankiem
Prowadziliśmy rozmowy z bankiem w imieniu naszej Klientki i dzięki osiągniętemu porozumieniu, Pani Izabela nie musi obawiać się czarnego scenariusza. Kredyt spłaci spokojnie i bez strachu o płatność następnej raty.
Jeśli masz pytania zadzwoń lub napisz.
Telefon: +48 881 201 160
Email: pomoc@portal-dluznika.pl
Nasz profil na Facebooku: https://web.facebook.com/portaldluznika/