Kolejna podpisana ugoda ze Skokiem Stefczyka i następny spokojny Klient, który nie musi obawiać się sądu i komornika. Dzięki prowadzonym negocjacjom doprowadziliśmy do podpisania porozumienia, pozwalającego na spłatę zobowiązania na nowych korzystnych warunkach dla naszego Klienta.
Wierzyciel: Kasa Stefczyka
Wysokość długu: ok. 43.000,00 zł
Zadanie: Negocjacje z wierzycielem
Uzyskany efekt: Ugoda ze Skokiem Stefczyka
Ugoda z wierzycielem nie jedno ma imię
Kredytobiorca (dłużnik) i kredytodawca (bank, skok, firma pożyczkowa) mogą zawrzeć między sobą umowę ugody. Celem takiego porozumienia jest polubowne, czy inaczej pozasądowe rozwiązanie sprawy w formie pisemnego aneksu określającego dalszą spłatę zobowiązania.
Jednym z częstszych negocjowanych warunków ugody jest obniżenie wysokości rat. Bo właśnie, kiedy zadzieje się coś niedobrego w sytuacji finansowej kredytobiorcy i pojawiają się trudności z udźwignięciem tych płatności, jest to jedno z najczęściej stosowanych narzędzi, aby umożliwić terminową spłatę długu. Często też wnioskuje się o zawieszenie płatności rat, co też pozwala osobie zadłużonej wyjść z dołka. Ta druga opcja jest raczej wskazana dla osób, u których występują krótkotrwałe kłopoty finansowe i które maja pewność, że po okresie zakończenia tzw. wakacji kredytowych, ich sytuacja wróci do takiego stanu, że będą mogły spokojnie wywiązywać się ze swojego zobowiązania. Jest jeszcze wiele innych opcji, które można wziąć pod uwagę przy negocjowaniu ugody, ale my dzisiaj skupiliśmy się na tych dwóch, ponieważ to one były przedmiotem naszych rozmów z Kasą Stefczyka.
Negocjujemy w porozumieniu z Klientem
„Bardzo spadły moje dochody. Zalegam z płatnością rat a raczej z ich częścią. Płacę ile mogę ale ciągle jestem na minusie i w żaden sposób nie jestem w stanie tego wyprowadzić na prostą. Dostaję pisma, telefony od windykacji ale niestety nie jestem w stanie płacić takich rat jak do tej pory". Takimi słowami zainicjował rozmowę z naszym radcą prawnym Pan Marian. Kiedy poddane zostały analizie wszystkie dokumenty, które mężczyzna na naszą prośbę przyniósł ze sobą, przedstawiliśmy mężczyźnie dwa kierunki. Wszystko bardzo szczegółowo przedstawiliśmy naszemu Klientowi. To do niego należała ostateczna decyzja. Wybrał opcję wakacji kredytowych, które w jego i naszej ocenie były dla niego najkorzystniejsze.
Kolejna ugoda ze Skokiem Stefczyka
Finalnie, zgodnie z wolą Pana Mariana, spłatę zobowiązania udało się zawiesić na kilka miesięcy. Pozwoli to naszemu Klientowi na uregulowanie bieżących zaległości.
Jeśli masz pytania zadzwoń lub napisz.
Telefon: +48 881 201 160
Email: pomoc@portal-dluznika.pl
Nasz profil na Facebooku: https://web.facebook.com/portaldluznika/