Aasa Polska to firma udzielająca szybkich pożyczek, z którą już wcześniej spotykaliśmy się w sądzie. Tym razem chodziło o wysokie koszty pożyczki oraz nakaz zapłaty, który nasz Klient otrzymał mimo, że niemal w całości spłacił swoje zobowiązanie.
Kilka słów tytułem wstępu:
Powód: Aasa Polska
Kwota dochodzona pozwem: 4.023,77 zł
Zadanie: Obrona procesowa przed roszczeniem dochodzonym pozwem
Uzyskany efekt: Powództwo oddalone w całości
Poprzednio Aasa Polska musiała się z nami zmierzyć po tym, jak ponownie pozwała naszego Klienta o tę samą sprawę. Sąd nie miał wyboru i powództwo oddalił w całości. Dziś jednak prezentujemy inną sprawę z Aasa Polska – już nie taką oczywistą.
Aasa Polska i znowu sąd
Pan Tomasz spłacił niemal w całości faktyczne zobowiązanie względem pożyczkodawcy. Nie unikał wpłat, odbierał telefony i wszystkie pisma, a oszczędności sumiennie przeznaczał na poczet uiszczenia zobowiązania. Mimo to sprawa trafiła do sądu, a powód zdecydował się dochodzić wysokich kosztów pożyczki. Co miał zrobić w takiej sytuacji Pan Tomasz? Na szczęście znajomy powiedział mu o naszej kancelarii oddłużeniowej i w ten sposób nasze drogi się przecięły.
- Analiza dokumentów pozwoliła nam szybko ocenić sytuację i podjąć odpowiednie kroki w celu uchronienia Pana Tomasza przed konsekwencjai, które w naszej ocenie była niesłuszne. Wspólnie z Klientem ustaliliśmy, co przedstawimy w sądzie i wytłumaczyliśmy mu naszą strategię działania. Pan Tomasz przekazał nam pełnomocnictwo z nadzieją, że oddał sprawę w dobre ręce. Bardzo zależało nam na tym, aby nie zawieść jego zaufania. - opowiada Łukasz Białkowski, współwłaściciel kancelarii oddłużeniowej, która prowadzi Portal Dłużnika.
Sąd przyznał nam rację
Podczas rozprawy zakwestionowaliśmy wysokie koszty, tłumacząc dlaczego według nas nie powinny być rozpatrywane jako podstawa do wydania nakazu zapłaty. Sąd zapoznał się z dokumentacją i przyznał nam rację. Efekt to oddalone powództwo w całości i obowiązek pokrycia kosztów procesowych przez Aasa Polska.
Dłużnicy to zazwyczaj osoby przestraszone, sceptyczne i zachowawcze. Złe doświadczenia podpowiadają im, że nikomu nie można ufać. Do problemów finansowych dochodzi stres, a to z kolei powoduje np. problemy ze snem. Podczas rozmów z Klientami staramy się przywrócić im nadzieję oraz spokój, ale dopiero wygrana sprawa przynosi im ulgę. Cieszymy się z tego, że nasza kancelaria jest uważana za rzetelną i skuteczną, a dłużnicy odzyskują dzięki nam wiarę w ludzi. - podsumowuje Łukasz Białkowski.
Jeśli wpadłeś w spiralę zadłużenia, zgłoś się do nas. Nasz email: pomoc@portal-dluznika.pl
Dokumenty w tej sprawie: