Dziś na naszym Portalu Dłużnika temat, który coraz częściej rozpala naszych czytelników, czyli wcześniejsza spłata a zwrot prowizji. Pani Monika po rozmowie ze znajomym, zaczęła mieć wątpliwości, czy czasem nie przepłaciła swojego kredytu. Ponieważ nie była biegła w prawie bankowym, postanawiała zasięgnąć opinii prawników z Portalu Dłużnika, którzy specjalizują się w oddłużaniu. Po konsultacji zorientowaliśmy się, że jednak nie wszystko wygląda tak jak powinno. Kredyt został spłacony przed czasem i w takim przypadku należało pomyśleć o proporcjonalnym zwrocie prowizji. Kiedy polubowne rozwiązanie sporu zawiodło uznaliśmy, że pozostało ostateczne rozwiązanie, czyli pozew o zwrot nienależnie pobranych opłat.
Pozwany: Santander Bank Polska S.A.
Wysokość długu: ok. 8000,00 zł
Zadanie: Zwrot proporcjonalnie pomniejszonej prowizji
Uzyskany efekt: Nakaz zapłaty na kwotę 8.015,59 zł z ustawowymi odsetkami za opóźnienie
Spór z bankiem obarczony jest ryzykiem
Konfrontacja z bankiem przed sądem nie jest prostą sprawą. Pozywanie banku zawsze wiąże się z dużym ryzykiem. To ryzyko można zminimalizować zlecając poprowadzenie sprawy specjalistom z kancelarii prawnej Portal Dłużnika. Jak zawsze podejdziemy do problemu profesjonalnie. Nasi prawnicy mogą zagwarantować Państwu pomoc na najwyższym poziomie. Od kilkunastu lat specjalizujemy się w oddłużaniu i nieustannie doskonalimy swoją wiedzę.
W tej dziedzinie nie można stać w miejscu i bazować na tym co wiedziało się pięć lat, a nawet kilka miesięcy temu. Jest to bardzo wymagający rynek, który obliguje nas do nieustannego doskonalenia i śledzenia zmian, nowelizacji przepisów, ustaw, orzecznictwa. Niewiedza w tym zakresie mogłaby drogo kosztować naszych Klientów. Naszym celem jest pomoc na najwyższym poziomie więc nie dopuszczamy, aby jakakolwiek zmiana mogła nas zaskoczyć.
Każdy spór z wierzycielem, kiedy stajemy w obronie pozywanych, czy wręcz sami pozywamy, poprzedzony jest bardzo dokładną analizą dokumentów. Bo przecież właśnie tam znajdziemy odpowiedzi na nurtujące nas pytania. Tam znajdziemy też zapisy, które dadzą punkt zaczepienia i pozwolą skierować sprawę na właściwe, korzystne dla Klienta tory. Nie jest to prosty proces. Trzeba mieć bardzo specjalistyczną wiedzę, aby umieć wychwycić najmniejsze niuanse, czy zakamuflowane niedozwolone klauzule. Nie będziemy też ukrywali, że rzeczywiście jedne sprawy są prostsze a inne trudniejsze. Spory z bankami należą do bardziej skomplikowanych.
Wcześniejsza spłata a zwrot prowizji
Już nie pierwszy raz potwierdzamy swoją skuteczność nie tylko broniąc ale i pozywając w imieniu naszych Klientów. Dzisiaj sprawa z Santander Consumer Bank, który został zobowiązany do zwrotu ponad 8000 zł.
Jeśli masz pytania zadzwoń lub napisz.
Telefon: +48 881 201 160
Email: pomoc@portal-dluznika.pl
Nasz profil na Facebooku: https://web.facebook.com/portaldluznika/