Trafiają do nas sprawy duże i małe. Przypadek Pana Karola należy do tych dużych i dość skomplikowanych. Zwrócił się bowiem z prośbą o pomoc w zawarciu porozumienia do wypowiedzianego przez Bank Millennium kredytu. Podjęliśmy się prowadzenia tych rozmów, ale to nie koniec tej historii...
Problemy ze spłatą kredytu zaciągniętego w Banku Millennium
Pan Karol ze względu na trudną sytuację życiową miał problem z regularnym spłacaniem kredytu zaciągniętego w Banku Millennium. Szukając pomocy trafił do naszej kancelarii oddłużeniowej. Naszym wspólnym celem było zawarcie porozumienia w związku z wypowiedzianym kredytem. Łącznie do spłaty pozostało jeszcze ponad 55 000 zł, czyli horrendalnie wysoka kwota.
Negocjacje z Bankiem Millennium
Podjęliśmy się prowadzenia rozmów z kredytodawcą Pana Karola. Podczas negocjacji bank wyraził chęć zawarcia porozumienia, co spotkało się z entuzjazmem naszego Klienta. Jednak mimo pozytywnej reakcji banku, przedstawione po restrukturyzacji warunki nadal pozostawały poza zasięgiem Pana Karola. Nasz Klient nie był w stanie spłacić kredytu.
Wyjście z sytuacji – wniosek i upadłość konsumencką
Sytuacja w jakiej znalazł się nasz Klient należała do trudnych. Jednym wyjściem było złożenie wniosku o upadłość konsumencką, co uczyniliśmy. Sąd zgodził się z naszymi argumentami i przychylił się do wniosku. Bank Millennium ma teraz nauczkę, że czasem warto podejść ze zrozumieniem do sytuacji osoby zadłużonej. W tej sytuacji bank nie dostanie ani grosza. Opisy spraw, które dotyczyły upadłości konsumenckiej, znajdziecie tutaj: Sprawy prowadzone przez Portal Dłużnika - upadłość konsumencka.
Upadłość konsumencka
Niestety nie zawsze udaje się regularnie spłacać zobowiązania. Nagła niewypłacalność spowodowana przyczynami niezależnymi takimi jak problemy zdrowotne czy utrata pracy często prowadzi do ostateczności, którą jest ogłoszenie upadłości konsumenckiej. Jest to jedna z form oddłużania, której głównym zadaniem jest umorzenie na wniosek osoby fizycznej zobowiązań.
„Wielokrotnie sytuacja finansowa naszych Klientów zmuszała nas do wnioskowania o upadłość konsumencką. To rozwiązanie pomaga wyjść z długów osobom, które z przyczyn od siebie niezależnych nie są w stanie regulować swoich zobowiązań. Mamy doświadczenie w prowadzeniu tego typu spraw, dzięki czemu potrafimy wyciągnąć naszych Klientów z poważnych problemów finansowych” – przekonuje Łukasz Białkowski, ekspert Portalu Dłużnika.
Jeśli macie podobny problem jak Pan Karol – zgłoście się do nas. Znajdziemy rozwiązanie na wyjście z długów.
Skontaktuj się już dziś: pomoc@portaldluznika.pl
Akta sprawy: