W przypadku dialogu prowadzonego przez specjalistów w oddłużaniu z naszej kancelarii oddłużeniowej z wierzycielem, nie ma mowy o tym, aby wynegocjowana ugoda, był niekorzystna dla naszego Klienta. To on ostatecznie podejmuje decyzję, czy się na nią zdecyduje. Zrobi to tylko wówczas, kiedy jego oczekiwania zostaną spełnione. Jednak bywają i takie porozumienia, które mocno uderzają w dłużnika. Pani Monika miała zapewniony komfort, w postaci profesjonalnej pomocy prawnej ze strony mecenasów z Portalu Dłużnika. Dlatego nie obawiała się, że coś pójdzie nie tak. Finalnie zaakceptowała korzystne dla siebie warunki, a zawarta ugoda z bankiem PKO BP pozwoli wywiązać się z zobowiązania.
Wierzyciel: PKO BP S.A.
Wartość przedmiotu sporu: 143.286,23 zł
Zadanie: Negocjacje z wierzycielem
Uzyskany efekt: Podpisanie ugody i restrukturyzacja umowy kredytowej
Czy ugoda zawsze jest korzystna dla dłużnika?
Najogólniej rzecz ujmując, nadrzędnym celem zawarcia ugody, będzie podpisanie takiego porozumienia, które będzie korzystna dla oby stron, czyli dla wierzyciela i dłużnika. Wierzyciel musi zyskać pewność, że zadłużony będzie w stanie wywiązywać się z wynegocjowanych płatności, a z kolei kredytobiorca otrzyma warunki, które pozwolą my na terminowe wywiązywanie się z postanowień ugody. Niby wszystko jasne, ale jak bywa w tego typu sprawach, bardzo często zdarza się, że konsumenci pod presją prowadzonych działań windykacyjnych idą na ustępstwa i deklarują spłatę długów, które w ocenie specjalistów w oddłużaniu są niezasadne. Wówczas mamy poważny kłopot, ponieważ zawarta ugoda jest wiążąca i powoduje uznanie nawet nieistniejącego długu. Dlatego najlepiej i tę kwestię będzie pozostawić pod rozwagę mecenasów z Portalu Dłużnika, którzy doskonale znają się na oddłużaniu i nie popełnią błędu, który mógłby zadziałać na niekorzyść dłużnika.
Ugoda z bankiem PKO BP
Nie ma ryzyka, aby ugoda z bankiem PKO BP, którą wynegocjowali mecenasi z Portalu Dłużnika z bankiem PKO BP, była niekorzystna dla naszej Klientki, Wszystkie warunki zostały dokładnie omówione i zaakceptowane przeze Panią Halinę.
Więcej wynegocjowanych ugód znajdziesz tu -> https://portal-dluznika.pl/category/negocjacje-z-wierzycielami/
Jeśli masz pytania zadzwoń lub napisz.
Telefon: +48 881 201 160
Email: pomoc@portal-dluznika.pl
Nasz profil na Facebooku: https://web.facebook.com/portaldluznika/