Właściwie uargumentowana reklamacja wniesiona do wierzyciela może być kluczem, który otworzy dłużnikowi drzwi do skorzystania z sankcji kredytu darmowego. Czasami, aby osiągnąć zamierzony cel, trzeba weprzeć się pomocą Rzecznika Finansowego. Ale czy wszystkie podmioty finansowe uznają sankcję kredytu darmowego? Problem w tym, że nie. Dziś kilka słów na ten temat.
Wierzyciel: Ducatos, Kreditech Polska, Miloan Polska, Loan Me,
Zadanie: Uznanie sankcji kredytu darmowego
Uzyskany efekt: Ducatos, Kreditech, Miloan i LoanMe uznają sankcję kredytu darmowego
Reklamacja kierowana do wierzyciela musi być merytorycznie uzasadniona
Każde pismo wnoszone do wierzyciela powinna odpowiednią formę. Firmy pożyczkowe nie są naszymi znajomymi, do których będziemy pisali listy z pobożnymi życzeniami, czy dzielili się naszymi problemami. Mówiąc szczerze, wcale ich nie obchodzi to, że pożyczkobiorca znalazł się w trudnej sytuacji finansowej i prosi o łaskawe traktowanie. Dlatego tak istotna jest forma i treść kierowanych do pożyczkodawców pism. Zapoznając się z reklamacjami od razu orientują się czy konsument sam działa w swojej sprawie, czy stoi za nim kancelaria specjalizująca się w oddłużaniu.
Eksperci z Portalu Dłużnika po przeanalizowaniu każdej z umów, wiedzą czy są podstawy do skorzystania na przykład z sankcji kredytu darmowego i czy właśnie wybór tej opcji oddłużania, będzie dla naszego Klienta najlepszy. Jeżeli podejmiemy decyzję, że tak, wówczas przystępujemy do sporządzenia reklamacji, która ma zostać wniesiona. Popieramy ją konkretnymi paragrafami, merytorycznie uzasadniając podstawy do skorzystania z takiej opcji. Niejednokrotnie wspieramy się też stanowiskiem Rzecznika Finansowego, którego pomoc często okazuje się bezcenna.
Ducatos, Kreditech, Miloan, LoanMe uznają sankcję kredytu darmowego
Nasi Klienci zaciągnęli pożyczki w różnych firmach pożyczkowych. Dzięki naszym działaniom, wszyscy mogli skorzystać z sankcji kredytu darmowego, dopłacając do udzielonego kapitału pożyczki lub odzyskując nadpłacone pieniądze. Poniżej odpowiedzi na reklamacje potwierdzające nasze słowa.
Jeśli masz pytania zadzwoń lub napisz.
Telefon: +48 881 201 160
Email: pomoc@portal-dluznika.pl
Nasz profil na Facebooku: https://web.facebook.com/portaldluznika/