Wielu z naszych Klientów pyta, czy ugoda z Profi Credit ma w ogóle sens? Naszym zdaniem sens ma obrona w sądzie. Dziś taka właśnie sprawa. Dochodzone wysokie roszczenie było niezasadne i mecenasi z naszej kancelarii oddłużeniowej, postawili sobie za punkt honoru, aby to wykazać w sądzie. Naliczone ogromne opłaty dodatkowe, którymi pożyczkodawca obciążył naszego Klienta, były po prosty niedopuszczalne. Co prawda sąd wydał nakaz zapłaty w postępowaniu nakazowym z weksla, ale zrobiliśmy wszystko, aby wykazać, że pozywający nie miał racji. Jak widać dopięliśmy swego. Ostatecznie prowadzona przez nas obrona zakończyła się sukcesem. Sąd oddalił w całości powództwo Profi Credit, a my oddłużyliśmy Pana Nikodema na naprawdę sporą kwotę.
Powód: Profi Credit Polska S.A.
Wartość przedmiotu sporu: 11.835,00 zł
Zadanie: Zarzuty od nakazu zapłaty, obrona procesowa
Uzyskany efekt: Powództwo oddalone w całości, brak odsetek, brak kosztów procesu
Czy warto iść na kompromis?
Musimy przyznać, że najwięcej spraw jakie prowadzimy oddłużając naszych Klientów, opiera się o sądy i procesy. To tam upada lub jest ograniczana większość podnoszonych przez pozywających roszczeń. Gramy twardo, dążąc do celu, którym jest wywalczenie jak najkorzystniejszego wyroku dla pozwanego. Jednak i my dbając o interesy naszych Klientów, czasami proponujemy pójść na kompromis, w związku z jakimś zadłużeniem. Dzieje się tak w sytuacji, kiedy po dokonanej analizie sprawy, bez najmniejszych wątpliwości dochodzimy do wniosku, że oddłużanie procesowe nie będzie skuteczne, a jeszcze narazi zadłużonego na większe koszty związane z rozprawą. Wówczas kompromis polega na podjęciu negocjacji z wierzycielem i zawarcie ugody na spłatę zadłużenia w dogodnych ratach. W zależności od tego na jakim etapie jest spór o zapłatę długu, wkraczamy w najdogodniejszym momencie.
Ugoda z Profi Credit? Wybraliśmy sąd i bardzo słusznie
W sporze o zapłatę z Profi Credit nawet nie myśleliśmy o jakimkolwiek kompromisie. W takich sprawach ugoda z Profi Credit jest niemożliwa i nieakceptowalna. Dla nas było jasne, że walczymy w sądzie do upadłego, ponieważ roszczenie było niezasadne. Wykazaliśmy to i oddłużyliśmy naszego Klienta.
Jeśli masz pytania zadzwoń lub napisz.
Telefon: +48 881 201 160
Email: pomoc@portal-dluznika.pl
Nasz profil na Facebooku: https://web.facebook.com/portaldluznika/