Kolejny raz podpisaliśmy ugodę z PKO BP. Pozwoli naszej Klientce spłacić zadłużenie w mniejszych, przystępnych ratach, które nie będą już tak bardzo obciążały domowego budżetu. Negocjacje z PKO BP obok kilku innych spraw negocjacyjnych i procesowych zakończyły się sukcesem, finalnie całkiem sprawnie pomogliśmy Pani Lucynie.
Wierzyciel: PKO BP S.A.
Wysokość długu: ok. 14.000,00 zł
Zadanie: Negocjacje z PKO BP, ugoda bankowa
Uzyskany efekt: Porozumienie z wierzycielem
Negocjować czy nie? Czy to się opłaca?
Negocjować, czy nie negocjować? Oto jest pytanie. Dłużnicy zadają je wbrew pozorom bardzo często. Nie znając meritum sprawy nie możemy na nie udzielić odpowiedzi. Dopiero analiza konkretnego przypadku pozwala na właściwą ocenę sytuacji. Jeżeli dojdziemy do wniosku, że ryzyko procesowe jest zbyt duże, wybierzemy drogę dialogu i porozumienia. Niejednokrotnie udowodniliśmy, że jest to bardzo dobra metoda w oddłużaniu. Pozwala ona dłużnikowi na obsługę swojego zadłużenia na korzystniejszych warunkach. Takich, które pozwolą na racjonalne gospodarowanie swoim budżetem i jednoczesne wywiązywanie się z zaciągniętego zobowiązania.
Często w ten sposób zaoszczędzone środki można przesunąć na inne zobowiązania, abo odkładać. Znika lęk związany z nieterminową płatnością rat, strach związany z ryzykiem wypowiedzenia umowy kredytowej i postawienia w stan wymagalności całego zadłużenia. I oczywiście ta największa obawa czyli wizja egzekucji komorniczej, do której nie dojdzie, kiedy po mądrze prowadzonych negocjacjach, zostanie podpisana korzystna dla dłużnika ugoda. Zaspokojone zostaną oczekiwania obu stron: kredytodawcy i kredytobiorcy. I przecież właśnie o to finalnie chodzi w negocjacjach.
Negocjujemy korzystne dla dłużników ugody
Należy sobie zdawać sprawę, że prowadzenie negocjacji nie jest prostą sprawą. Trzeba wiedzieć jak do tego podejść i jakie warunki zaproponować wierzycielowi. Dlatego tak ważne jest, kto zajmuje się tego rodzaju rozmowami. Niewłaściwie poprowadzone, mogą przynieść więcej szkody niż pożytku. Dlatego nie lekceważcie Państwo przeciwnika i nie kładźcie na szali niepowodzenia, które może być brzemienne w skutkach.
Do takich wniosków doszła Pani Lucyna, kiedy nawiązała kontakt z naszą kancelarią. Nie chciała ryzykować i postanowiła, po lekturze artykułów na stronie Portal Dłużnika, powierzyć prowadzenie dialogu z bankiem naszym specjalistom w oddłużaniu. Uznaliśmy, że wystąpienie o restrukturyzację kredytu będzie w tym przypadku najlepszym rozwiązaniem. Pani Lucyna zgodziła się z zaproponowaną linią działania, podpisała umowę i udzieliła nam pełnomocnictwa.
Negocjacje z PKO BP
Wydłużenie okresu kredytowania, obniżenie wysokości rat, odstąpienie od pobrania opłaty prowizyjnej za udzielenie kredytu - to warunki wynegocjowanego przez naszych specjalistów porozumienia. Negocjacje z PKO BP zakończyły się sukcesem, podobnie jak kilka innych zleconych nam spraw Pani Lucyny.
Jeśli masz pytania zadzwoń lub napisz.
Telefon: +48 881 201 160
Email: pomoc@portal-dluznika.pl
Nasz profil na Facebooku: https://web.facebook.com/portaldluznika/