Negocjacje z bankiem, które zakończyły się restrukturyzacją umowy kredytowej

Bank PKO BP S.A. kolejny raz wyszedł na przeciw naszym oczekiwaniom. Nie stwarzał żadnych problemów i od razu przystąpił do negocjacji. Zawarliśmy z Bankiem porozumienie, dzięki któremu raty kredytu zmalały o ponad 200 zł. To już poziom możliwy do udźwignięcia dla naszych Klientów.

Wierzyciel: Bank PKO BP S.A.
Wysokość długu: ok. 20.000,00 zł
Zadanie: Restrukturyzacja umowy kredytowej
Uzyskany efekt: Obniżenie miesięcznych rat poprzez wydłużenie okresu spłaty

Pomagamy nie tyko w krytycznych sytuacjach

Tym razem z naszą kancelarią skontaktowało się małżeństwo, które posiadało kredyt w banku. Bank nie wypowiedział im umowy, ani nie straszył komornikiem. Ich dług nie został sprzedany i nigdy nie otrzymali nakazu zapłaty lub innego pisma. Co w takim razie co chcieli od naszych specjalistów?

Małżeństwo poprosiło nas o poprowadzenie negocjacji z bankiem. Obawiali się, że bank nie będzie chciał z nimi rozmawiać, a dodatkowo nie wiedzieli jak sami mogą porozumieć się z bankiem i uzyskać mniejsze kwoty spłacanych rat.

To był dobry ruch, ponieważ oprócz oddłużania, prowadzimy również skuteczne negocjacje.

Rozmowy z Bankiem PKO BP

Wyznaczyliśmy pełnomocnika, który od początku do końca zajmował się sprawą naszych Klientów. Od tej pory porozumiewaliśmy się z bankiem i Klientami mailowo oraz telefonicznie. Dzięki sprawnej komunikacji nasze negocjacje zakończyły się już po dwóch miesiącach.

Podczas rozmów z bankiem wykazaliśmy, że małżeństwo wzięło wysoki kredyt, który systematycznie spłacali. Nigdy nie spóźnili się z terminem spłat, a kwoty które wpłacali zawsze były adekwatne do wymaganych. Teraz chcieli prosić bank o zmniejszenie rat.

Aby nasza propozycja była wzięta pod uwagę, musieliśmy dobrze ją uargumentować. Udokumentowaliśmy aktualną sytuację finansową małżonków oraz zaproponowaliśmy wydłużenie terminu spłat, co zmniejszy kwoty do spłacania. Bank przystał na naszą propozycję i zmniejszył kwotę z 515 zł do 300 zł.

Klient jest zadowolony, Bank Polski PKO BP S.A. również.

Kancelaria, która prowadzi skuteczne rozmowy

Mimo, iż nasza kancelaria specjalizuje się w oddłużaniu procesowym, to równie skutecznie prowadzi negocjacje. Nasz zespół specjalistów dzieli się na dwa działy: negocjacji i procesowy. W obu znajdują się doświadczone osoby, które pomagają nam wygrywać sprawy.

Dział negocjacji prowadzi rozmowy z wierzycielami. To tutaj prowadzone są rozmowy telefoniczne i pisemne. Bardzo ważne jest, aby nasi Klienci byli z nami w stałym kontakcie, ponieważ tak jak w tej historii, pomaga nam to szybko działać.

Kontakt do nas:
+48 570 105 708
+48 530 182 192
pomoc@portal-dluznika.pl

Posiadamy również profil na Facebooku: https://web.facebook.com/portaldluznika/

Dokumenty w tej sprawie: