Sytuacja finansowa Pani Antoniny nie była do pozazdroszczenia. Bez wątpienia dług o wysokości 180.000,00 zł dla osoby zarabiającej nie więcej niż 2 tysiące na rękę, było po prostu nie do ogarnięcia. Niestety nawet nasi eksperci po analizie całej sytuacji, nie byli w stanie zaproponować kobiecie takiego oddłużanie, które najczęściej prowadzimy. Bezsprzecznie obrona procesowa w jej przypadku wiązała się z nadmiernym ryzykiem i dodatkowo w razie przegranej, zadłużone nie posiadała żadnych środków na spłatę. Istotnie przy tak niskich dochodach, nawet negocjacje ugód nie pozwoliłyby na spłatę długów. Niewątpliwie w tym przypadku niewypłacalność a upadłość konsumencka, okazała się jedynym rozsądnym rozwiązaniem. W związku z tym, w imieniu Klientki wnieśliśmy do sądu właściwy wniosek. W rezultacie sędzia po zapoznaniu się z wniesionymi dokumentami, wydał postanowienie o ogłoszeniu upadłość konsumencką Pani Antoniny.
Wysokość długu: 180.000,00 zł
Zadanie: Przeprowadzenie procesu upadłościowego
Uzyskany efekt: Postanowienie sądu o ogłoszeniu upadłości konsumenckiej
Niewypłacalność a upadłość konsumencka, Czy zawsze jest to jedyna droga do oddłużenia
Dla wielu zadłużonych wpadniecie w długi, oznacza podjęcie ważnych decyzji. Oczywiście chodzi tutaj o oddłużanie, prowadzone przez mecenasów z naszej kancelarii prawnej Portal Dłużnika. Z pewnością niewypłacalność a upadłość konsumencka są ze sobą ściśle powiązane. Z pewnością osoba, która nie posiada pieniędzy, aby spłacać zaciągnięte zobowiązania, może wystąpić do sadu z wnioskiem u upadłość. Istotnie w wielu przypadkach tego typy oddłużanie okazuje się tym właściwym. Niewątpliwie zanim w naszej kancelarii podejmiemy decyzję o upadłości, analizujemy wszystko pod kątem innych metod oddłużeniowych. Przede wszystkim sprawdzamy aktualną sytuację dłużnika, jak i także rodzaj zadłużenia. Istotnie ku zdziwieniu samych zadłużonych, najczęściej okazuje się, ze pójście w upadłość wcale nie jest konieczne. Ponieważ jako doświadczeni specjaliści w sprawach o długi, oferujemy Klientom wiele innych sposobów, aby wyszli na finansową prostą. .
Pomagamy Klientce ogłosić upadłość konsumencką
Pomogliśmy kolejnej osobie ogłosić upadłość konsumencką. Bezsprzecznie w przypadku naszej Klientki to rozwiązanie, okazało się tym właściwym.
Jeśli masz pytania zadzwoń lub napisz:
Telefon: (42) 641 30 61 lub (42) 641 30 62 lub (42) 641 30 63
Email: pomoc@portal-dluznika.pl
Nasz profil na Facebooku: https://web.facebook.com/portaldluznika/
Inna ostatnio ogłoszona upadłość konsumencka: