Postanowienie o ogłoszeniu upadłości konsumenckiej jest dla części dłużników jedynym sposobem, aby mogli zacząć od nowa budować swoją przyszłość. Nie jest to łatwa decyzja, ponieważ wiąże się z całkowitą zmianą dotychczasowego życia. Dlatego musi być bardzo dokładnie przemyślana i na pierwszym etapie, poprzedzona skrupulatnymi analizami. Kiedy z mecenasami z Portalu Dłużnika skontaktowała się Pani Izabela, nie chcieliśmy przesądzać o decyzji o upadłości, zanim nie poznaliśmy całej sytuacji mającej związek z jej długami. Jednak po zagłębieniu się w dokumentach i możliwościach finansowych naszej Klientki, uznaliśmy, że ten sposób oddłużania, będzie dla niej najkorzystniejszy. Zajęliśmy się całą procedurą i uzyskaliśmy postanowienie sądu, potwierdzające upadłość konsumencką.
Wysokość długu: ok. 33.000,00 zł
Zadanie: Upadłość konsumencka
Uzyskany efekt: Postanowienie o ogłoszeniu upadłości konsumenckiej
Decyzja o upadłości konsumenckiej musi być przemyślana
Tak proszę Państwa, decyzja o złożeniu do sądu wniosku o upadłość konsumencką, musi być przemyślana. Wielu dłużnikom wydaje się, że po ogłoszeniu upadłości konsumenckiej, natychmiast znikną ich wszystkie kłopoty związane z długami. A to przecież także jest długi proces, prowadzony pod czujnym okiem syndyka, który wszystkim kieruje i nadzoruje. Dlatego, kiedy wpadniecie w długi nie myślcie od razu o upadłości. W naszej kancelarii mamy przykłady wielu Klientów, którzy właśnie z taką myślą prosili naszych specjalistów w oddłużaniu o konsultację prawną. A potem okazywało się, że można to rozwiązać na drodze negocjacji i oddłużania procesowego. W tym miejscu chcemy być dobrze zrozumiani. W żaden sposób nie negujemy ogłaszania upadłości konsumenckiej. Sami wielokrotnie prowadziliśmy postępowania upadłościowe, które jako jedyne dawały szansę naszym Klientom na wyjście z długów. Ale każda tego typu decyzja musi być dogłębnie przemyślana.
Postanowienie o ogłoszeniu upadłości konsumenckiej
Klientka naszej kancelarii oddłużeniowej Portal Dłużnika uzyskała postanowienie sądu, który ogłosił upadłość konsumencką. Teraz zacznie nowy rozdział w swoim życiu i mamy nadzieję, że jak najszybciej wszystkie długi zostaną uporządkowane.
Jeśli masz pytania zadzwoń lub napisz.
Telefon: +48 881 201 160
Email: pomoc@portal-dluznika.pl
Nasz profil na Facebooku: https://web.facebook.com/portaldluznika/