Co stałoby się, gdyby pozwany przez BNP Paribas, nie zwrócił się po pomoc w oddłużaniu do Portalu Dłużnika? Bez wątpienia wydany nakaz zapłaty na kwotę 70.287,29 zł, uzyskałaby prawomocność. W rezultacie po nadaniu klauzuli wykonalności, komornik zająłby się ściąganiem długu. Oczywiście cofnięcie pozwu przez bank, jak w przypadku prezentowanej dzisiaj sprawy, nie miałoby miejsca. Z pewnością bez właściwej reakcji ze strony Pana Roberta, wszystko wyglądałoby zupełnie inaczej, niż ma to miejsce teraz. Przede wszystkim reprezentowaliśmy Klienta w sądzie i po wniesionym sprzeciwie, bank wycofał powództwo. Istotnie ponownie udowadniamy, jak w sprawach o zapłatę ważna jest specjalistyczna pomoc prawna. Bezsprzecznie bez naszych działań nie można mówić o jakimkolwiek cofnięciu pozwu. Kiedy BNP Paribas ponownie uderzy, znowu podejmiemy się obrony pozwanego, jeżeli ten będzie sobie tego życzył.
Powód: BNP Paribas Bank Polska S.A.
Wartość przedmiotu sporu: 70. 287,29 zł
Zadanie: Sprzeciw od nakazu zapłaty, obrona procesowa
Uzyskany efekt: Postanowienie sądu o umorzeniu postępowania
Cofniecie pozwu przez bank
Sprawy procesowe o zapłatę mają różne zakończenia. Z pewnością zdecydowana większość kończy się wydaniem nakazów zapłaty lub wyroków. Prawdopodobnie te z wyrokami to wynik obrony procesowej prowadzonej przez samych pozywanych lub ich pełnomocników. Chociaż każda reakcja na wydany nakaz jest wskazana, jednak jako specjaliści w oddłużaniu, zalecamy skorzystanie z pomocy kancelarii. Oczywiście mamy na myśli taką jak nasz Portal Dłużnika, która specjalizuje się w sprawach o długi. Godne uwagi jest także to, że wniesione powództwo może nie nieść za sobą żadnych skutków prawny dla pozwanego. Bezsprzecznie dzieje się tak, gdy ma miejsce cofniecie pozwu przez bank czy innego pozywającego. Na zakończenie chcemy zaznaczyć, że ta czynność nie przerywa biegu przedawnienia.
Sprawa z BNP Paribas zakończona postanowieniem o umorzeniu postępowania
Po tym jak BNP Paribas po działaniach mecenasa z Portalu Dłużnika cofnął pozew, sąd wydał stosowne postanowienie. W rezultacie sprawa została umorzona i na tę chwilę nasz Klient może odetchnąć z ulgą.
Jeśli masz pytania zadzwoń lub napisz:
Telefon: (42) 641 30 61 lub (42) 641 30 61
Email: pomoc@portal-dluznika.pl
Nasz profil na Facebooku: https://web.facebook.com/portaldluznika/
Inna ostatnio wygrana sprawa z BNP Paribas: