Czasem upadłość konsumencka to jedyne wyjście. To zazwyczaj ci zadłużeni znajdują się w najcięższym położeniu mając na głowie komorników, a co gorsze - nakazy były odbierane i chowane do szuflady. W tak trudnym położeniu znajdowała się właśnie Pani Marlena, kiedy skontaktowała się z naszą kancelarią oddłużeniową Portal Dłużnika. To co zadziało się w jej życiu, mogłoby posłużyć jako poradnik pt. „Jak zrobić sobie krzywdę”. Do tego wszystkiego dołożyły się jeszcze problemy zdrowotne naszej Klientki, pozostało więc złożenie do sądu wniosku o ogłoszenie upadłości konsumenckiej. W naszej ocenie była to jedyna skuteczna forma oddłużania. Poprowadziliśmy cały proces upadłościowy i uzyskaliśmy postanowienie sądu, potwierdzające ogłoszeniu upadłości konsumenckiej.
Wysokość długów: 103.000,00 zł
Zadanie: Sprzeciwy od nakazów zapłaty, obrona procesowa
Uzyskany efekt: Postanowienie sądu o ogłoszeniu upadłości konsumenckiej
Czy można niknąć długów?
Odpowiedź na powyższe pytanie nie jest łatwa, ani jednoznaczna. Bo proszę pokazać kogoś, kto nie ma żadnego kredytu, karty kredytowej, debetowej lub czegoś kupionego na raty. Ale w tym miejscy trzeba rozróżnić zadłużenie od wpadnięcia w długi. W pierwszym przypadku owszem mamy zaciągnięte zobowiązanie, ale jednocześnie posiadamy środki na jego spłatę i przyzwoite życie. W przypadku długów wszystko wygląda inaczej. Mamy dużo zobowiązań, a pieniędzy brakuje na wszystko. I teraz wróćmy do pytania zadanego wyżej. Uważamy, że jak najbardziej możemy uniknąć długów, mierząc siły na zamiary, czyli dostosowując posiadany budżet do wydatków. Nigdy popyt nie może przewyższać podaży, chociaż bądźmy szczerzy, że czasami zupełnie nieprzewidziane sytuacje typu ratowanie życia, zdrowia bliskiej osoby, wręcz wymuszą na nas podejmowanie decyzji, na które w innej sytuacji byśmy się nie zdecydowali. Widać z tego, że tematu zadłużania nie możemy traktować zero-jedynkowo.
Czasem upadłość konsumencka to jedyne wyjście
Czasem upadłość konsumencka to jedyne słuszne wyjście z problemów finansowych. Sąd wydał postanowienie o ogłoszeniu upadłości konsumenckiej naszej kolejnej Klientki.
Chcesz zobaczyć więcej upadłości konsumenckich? Kliknij tu -> https://portal-dluznika.pl/category/upadlosc-konsumencka/
Jeśli masz pytania zadzwoń lub napisz:
Telefon: +48 881 201 160
Email: pomoc@portal-dluznika.pl
Nasz profil na Facebooku: https://web.facebook.com/portaldluznika/