Kiedy osoba zadłużona przekazuje naszym specjalistom w oddłużaniu swoje sprawy, nie wystarczy tylko podpisanie umowy. Aby mecenasi z naszej kancelarii mogli działać, muszą mieć pełnomocnictwo. To ona daje nam prawo do reprezentowania pozwanego w sądzie, czy podczas prowadzenia innych czynności oddłużeniowych. I właśnie, kiedy Pan Rafał udzielił nam umocowania w sprawie z powództwa Efficenter, zaczęliśmy działać. Przedmiotem sporu była kwota 7.343,53 zł. Wnieśliśmy sprzeciw od wydanego nakazu zapłaty i następnie wdaliśmy się w spór. Skutecznie obroniliśmy naszego Klienta. Sprawa z Efficenter skończyła się oddaleniem powództwa w całości.
Powód: Efficenter Sp. z o.o.
Wartość przedmiotu sporu: 7.343,53 zł
Zadanie: Sprzeciw od nakazu zapłaty, obrona procesowa
Uzyskany efekt: Powództwo oddalone w całości, brak odsetek, brak kosztów procesu
Aby reprezentować Klienta, musimy posiadać pełnomocnictwo
W sprawach procesowych i nie tylko ( negocjacje, odzysk) wszystko musi przebiegać zgodnie z zasadami prawa. Nie ma mowy, aby przypadkowa osoba, nawet jeżeli jest to prawnik, reprezentowała konsumenta czy to w sądzie , czy podczas jakiejkolwiek czynności prawnej, bez umocowania. A tym umocowaniem jest właśnie pełnomocnictwo, którego udziela Klient mecenasowi. Wówczas tylko on może występować w jego imieniu i podejmować za niego decyzje. Zatem pełnomocnictwo nie jest niczym innym jak upoważnieniem drugiej osoby, do występowania w naszym imieniu. Należy też mieć świadomość, że takowe pełnomocnictwo nie jest udzielane dożywotnio. W każdej chwili, jeżeli taka będzie wola mocodawcy (Klienta), może on je odwołać.
Jednak pamiętajmy, że tutaj także jesteście Państwo chronieni przez prawo. Po pierwsze nikt bez Waszej wiedzy i zgody nie będzie mógł wtrącać się w Wasze sprawy, a po drugie, w chwili kiedy stwierdzicie, że współpraca nie układa się tak jak byście tego oczekiwali, w każdej chwili możecie cofnąć umocowanie.
Sprawa z Efficenter zakończona sukcesem
Dzięki udzielonemu nam pełnomocnictwu, mecenas z naszej kancelarii oddłużeniowej, mógł reprezentować naszego Klienta w sporze z Efficenter, który zakończył się wygraną.
Jeśli masz pytania zadzwoń lub napisz.
Telefon: +48 881 201 160
Email: pomoc@portal-dluznika.pl
Nasz profil na Facebooku: https://web.facebook.com/portaldluznika/