Upadłość konsumencka jest sposobem na wyjście z długów. I wcale nie trzeba mieć niewiadomo jakich zobowiązań do spłaty, żeby ogłosić upadłość. W naszej pracy oddłużeniowej spotykamy się z najróżniejszymi przypadkami, gdzie upadłym staję się Klient, który w oczach innych powinien poradzić sobie z wyjściem z zadłużenia. Niestety czasami okoliczności są tak niesprzyjające, że jedyną szansą na oddłużenie, jest to radykalne i jednocześnie jedyne wyjście. Dzisiaj sprawa Pani Hanny, gdzie właśnie jedynym sposobem na oddłużenie, było ogłoszenie upadłości. Przeprowadziliśmy naszą Klientkę przez cały ten niełatwy proces i uzyskaliśmy postanowienie sądu o ogłoszeniu upadłości konsumenckiej.
Wysokość długu: ok. 300.000,00 zł
Zadanie: Upadłość konsumencka
Uzyskany efekt: Postanowienie o ogłoszeniu upadłości konsumenckiej
Upadłość konsumencka, a wysokość długu
Pojęcie długu nie do opanowania, jak wiele rzeczy jest względne. Dla jednego dłużnika może to być kilka czy kilkanaście milionów, a dla drugiego kilkaset tysięcy. Wszystko zależy od indywidualne sytuacji Klienta. Ponownie widać jak w naszej pracy oddłużeniowej ważny jest konkretny człowiek, jego sytuacja, możliwości finansowe i oczywiście realny dług. Dlatego jeżeli ktoś sądzi, że nasi mecenasi mogą działać szablonowo, to jest w wielkim błędzie. Bywa, że nawet nasze bardzo wysokie umiejętności w oddłużaniu nie wystarczą, aby wyprowadzić zadłużonego na finansową prostą stosując inne metody. To pokazuje jak proces oddłużania jest skomplikowany i trudny dla wszystkich. Wówczas jedyną szansą na powrót do w miarę normalnego życia, będzie ogłoszenie upadłości konsumenckiej. Oczywiście wiąże się to z drastycznymi zmianami w życiu upadłego, ale jednocześnie daje możliwość na uwolnienie się od długów i z czasem powrót do równowagi finansowej.
Upadłość konsumencka jest sposobem na wyjście z długów
W przypadku naszej Klientki wszystkie fakty przemawiały za wystąpieniem do sądu z wnioskiem o ogłoszenie upadłości konsumenckiej. Wszystko przygotowaliśmy bardzo starannie, aby móc przeprowadzić Panią Hannę przez tę niełatwą sprawę. Teraz jako upadła, z pomocą syndyka będzie porządkowała swoje finanse i wkraczała w nowy etap w życiu.
Jeśli masz pytania zadzwoń lub napisz.
Telefon: +48 881 201 160
Email: pomoc@portal-dluznika.pl
Nasz profil na Facebooku: https://web.facebook.com/portaldluznika/