Pani Halina przez kilka miesięcy była windykowana przez firmę Kruk. Naciskano na nią, aby podpisała ugodę. Kobieta nie zrobiła tego błędu, który doprowadziłby do uznania długu. Wręcz przeciwnie, zachowała spokój i poczekała aż zostanie pozwana. Kiedy odebrała nakaz zapłaty i pozew Funduszu Prokura od razu przekazała nam sprawę. A nasi prawnicy oczywiście bez zwłoki zabrali się do działania. Pod siłą naszych trafnych zarzutów sąd oddalił roszczenie w całości.
Wierzyciel: Prokura NSFIZ
Wysokość długu: ok. 3.200,00 zł
Zadanie: Sprzeciw od nakazu zapłaty, obrona procesowa
Uzyskany efekt: Powództwo oddalone w całości
Póki płacisz jesteś wiarygodny. Masz problemy - dostajesz nakaz zapłaty
Słowa „solidny klient” w głowach wielu dłużników budują niezasadną iluzję, że kiedy pojawią się trudności w spłacie bieżącego zobowiązania, wierzyciel podejdzie do nich łaskawiej i z większym zrozumieniem. Łudzą się, że jako ci, którzy w przeszłości terminowo regulowali zaciągane u niego zobowiązania kiedy zdarzy się, że powinie się im noga, spojrzy na nich życzliwym okiem. Niestety ta nadzieja zostaje zmieciona szybciej niż myślą. Niemal od razu zaczynają się telefony, smsy, listy, windykacja wewnętrzna, zewnętrzna, czasami cesja a na końcu nakaz zapłaty.
Musicie zrozumieć, że solidnym i „kochanym” klientem instytucji finansowej jesteście tylko wtedy, kiedy sumiennie i terminowo regulujecie zaciągnięte zobowiązanie. W tej branży nie ma sentymentów. Tutaj liczy się pieniądz, który ma zarabiać a nie zalegać u uciążliwego dłużnika, który na przykład w tej chwili, nie ze swojej winy, nie jest w stanie płacić. Bardzo szybko staje się niewiarygodnym i niewygodnym klientem, którego niezwłocznie należy przywołać do porządku.
Finałem takiej próby sił jest uzyskanie przez wierzyciela nakazu zapłaty. Wtedy to my, specjaliści w oddłużaniu z Portalu Dłużnika, możemy skutecznie pomóc.
Pozew Funduszu Prokura
Pełnomocnik naszej Klientki wniósł sprzeciw od nakazu zapłaty a następnie wdał się w spór rozszerzając stanowisko w pismach procesowych. Sąd oddalił powództwo w całości, a my jesteśmy bardzo zadowoleni z wygranej sprawy i z tego, że Pani Halina już nie musi się obawiać egzekucji komorniczej, związanych z nią nieprzyjemności i dodatkowych kosztów.
Dwie inne ostatnio wygrane sprawy z Prokurą:
Jeśli masz pytania zadzwoń lub napisz.
Telefon: +48 881 201 160
Email: pomoc@portal-dluznika.pl
Nasz profil na Facebooku: https://web.facebook.com/portaldluznika/