Ponownie prawnicy z Portalu Dłużnika pokazują, że warto walczyć o swoje pieniądze. Większość Klientów spłacając wcześniej kredyt w banku, nie przypuszcza nawet, że ich zobowiązanie zostało niewłaściwie rozliczone. Tak było w przypadku naszych Klientów, którzy tylko tak z ciekawości poruszyli ten temat podczas spotkania. Pojawili się w zupełnie innej sprawie, a przy okazji okazało się, że Geting Noble Bank jest im winien sporo pieniędzy. Kiedy złożona przez specjaliści w oddłużaniu z Portalu Dłużnika reklamacja spotkała się z odmową, w imieniu małżeństwa wnieśliśmy pozew o zwrot prowizji. Sąd wydał nakaz zapłaty na rzecz naszych Klientów.
Pozwany: Geting Noble Bank S.A.
Wysokość długu: ok. 3.800,00 zł
Zadanie: Odzyskanie pieniędzy za prowizję
Uzyskany efekt: Nakaz zapłaty na kwotę 3.709,44 zł z ustawowymi odsetkami za opóźnienie
Przez długi możesz zostać odrzucony i samotny
Jeszcze do niedawna opłata prowizyjna pobierana przez banki była w zasadzie nie do ruszenia. Koszt uzyskania kredytu poniesiony przez Klienta w postaci prowizji był w całości pobierany bez względu na to, czy zobowiązanie zostało spłacone wcześniej czy nie. Przełomem było wspólne stanowisko Rzecznika Finansowego i UOKIK, mówiące jasno, że w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu konsumenckiego, kredytodawca powinien proporcjonalnie obniżyć i zwrócić wszystkie koszty takiego kredytu. I właśnie słowo klucz „wszystkie” jest tak bardzo znaczące.
Aby odzyskać pieniądze, trzeba skorzystać z profesjonalnej pomocy. Konsumenci próbujący sami upominać się o swoje pieniądze, w zdecydowanej większości odprawiani są z niczym. W pismach zwrotnych zasypywani są paragrafami, które nic im nie mówią, a niby mają być potwierdzeniem odmownej odpowiedzi na wezwanie do zwrotu.
Pozew o zwrot prowizji
Dzięki temu, że sprawą zajęli się specjaliści w oddłużaniu z Portalu Dłużnika, Getin Bank na podstawie wydanego przez sąd nakazu zapłaty, został zobowiązany do zwrotu naszym Klientom części niewykorzystanej prowizji. Zobaczymy co będzie dalej, będziemy informować...
Jeśli masz pytania zadzwoń lub napisz.
Telefon: +48 881 201 160
Email: pomoc@portal-dluznika.pl
Nasz profil na Facebooku: https://web.facebook.com/portaldluznika/