Znana dłużnikom platforma pożyczkowa Łatwy Kredyt, jest znakiem towarowym firmy PolCredit, udzielającej szybkich pożyczek online. Ku przerażeniu prawników z Portalu Dłużnika, którzy specjalizują się w oddłużaniu, ilość „amatorów” tego typu zobowiązań z roku na rok rośnie. Jednym z nich był Pan Mateusz, który uległ reklamom i zaciągnął w zasadzie do niczego mu niepotrzebną pożyczkę. Wygenerowała ona następne koszty w postaci innych chwilówek. W końcu jeden z wierzycieli wniósł pozew do sądu. Gdy nakaz zapłaty w sprawie PolCredit trafił do rąk Pana Mateusza następnego dnia wraz z odpisem pozwu leżał już na biurku naszego Mecenasa.
Wierzyciel: PolCredit Sp. z o.o.
Wysokość długu: ok. 1000,00 zł
Zadanie: Sprzeciw od nakazu zapłaty, obrona procesowa
Uzyskany efekt: Powództwo oddalone w całości
Biuro Obsługi Klienta Portalu Dłużnika na pierwszej linii ognia w oddłużaniu
Z rosnącą świadomością zadłużonych, zwiększa się zainteresowanie szukaniem specjalistycznej pomocy w walce z długami. Musimy przyznać, że zamieszczane na stronie naszej kancelarii oddłużeniowej Portal Dłużnika artykuły, także przykładają swoją cegiełkę w tej kwestii. Nie jest tajemnicą, że wiele dochodzonych przez wierzycieli roszczeń jest im nienależnych. Bazują oni na niewiedzy i strachu dłużników, żądając od nich nakazami zapłaty pieniędzy. A jeżeli to nie jest wystarczającym „straszakiem”, wytaczają ciężkie działa i przekazują sprawy do egzekucji komorniczej.
Dzięki szerokiemu dostępowi do informacji (m.in. internet) wielu zadłużonych już wie, że może się bronić. Szukają pomocy w naszej kancelarii prawnej specjalizującej się w oddłużaniu. A my nieustannie się rozwijamy i robimy wszystko, aby usprawnić i przyspieszyć pomoc jakiej od nas Państwo oczekują.
Właśnie po to, aby spełnić oczekiwania dłużników i móc sprawnie udzielać specjalistycznych porad, powołaliśmy do życia Biuro Obsługi Klienta. To tam aplikanci odbierający od Państwa telefony, czytający przychodzące do kancelarii e- maile, wiadomości wysyłane poprzez formularz kontaktowy ze strony Portal Dłużnika czy Facebook, mogą sprawnie udzielać wstępnych informacji. Umawiają zainteresowanych na konsultacje prawne, które umożliwiają szczegółowe poznanie sprawy. Przyjmują na siebie ogromna odpowiedzialność, kierując wstępnymi decyzjami związanymi z konkretnym dłużnikiem. Są pierwszym bastionem, który inicjuje proces oddłużania. Ich praca jest bardzo ważna, ponieważ przede wszystkim umożliwia Państwu sprawny kontakt z naszą kancelarią oddłużeniową Portal Dłużnika.
PolCredit przegrywa w sądzie
Poprzez Biuro Obsługi Klienta Portalu Dłużnika, nawiązał z nami kontakt Pan Mateusz. Pozwoliło to na nawiązanie współpracy z naszymi specjalistami w oddłużaniu, którzy doprowadzili do pozytywnego zakończenia jego sprawę z powództwa PolCredit.
Jeśli masz pytania zadzwoń lub napisz.
Telefon: +48 881 201 160
Email: pomoc@portal-dluznika.pl
Nasz profil na Facebooku: https://web.facebook.com/portaldluznika/